וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: עוד עימות בין נעים לאסוס

27.12.2010 / 16:14

המאמן זרק את הקשר מאימון מול ראשל"צ, לאחר שהאחרון הגיב בביטול להוראותיו. שחקנים: "בושה שיש שחקן כזה בקבוצה"

עימות חריף נרשם היום בפעם השנייה בתוך שבועיים בין מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, לבין הקשר ג'ונתן אסוס. הקשר, שהושעה רק לפני שבועיים לאחר עימות עם מאמנו בחדר ההלבשה, נזרק מהמגרש, הפעם לעיני חבריו לקבוצה במהלך משחק אימון מול הפועל ראשון לציון.

המשחק עצמו הסתיים בתוצאה 2:3 לראשון לציון, כשאת השערים לפתח תקוה כבשו עידו אקסברד ואוהד קדוסי, אך התקרית החלה עשר דקות לאחר פתיחת המשחק (התוצאה הייתה 0:0) כשלטענת שחקנים המאמן פנה לקשר והעיר לו על תפקודו במגרש. אסוס ענה: "מה אתה רוצה ממני", תוך שהוא מוסיף תנועת יד, נעים השיב: "תיזהר ממני, אוציא אותך החוצה", והשחקן לא נשאר חייב וענה: "אז תוציא אותי, מה אתה רוצה?". המאמן הורה לשופט לבצע חילוף כשאסוס, שקלט את המסר, עשה את דרכו לצידו של המגרש ואלון תורג'מן נכנס במקומו.

"בושה וחרפה שיש שחקן כזה בקבוצה. כנראה שזו ההתנהלות, כל אחד כאן עושה מה שהוא רוצה ולא מקבל עונש", אמרו שחקנים בקבוצה. "הגיע הזמן שמישהו יעיף אותו ליציע והוא לא לדבר עם המאמן". בינתיים, לא נראה כי השחקן יספוג עונש כבד בעקבות הדברים. חמש דקות לסיום אסוס אפילו חזר לכר הדשא, אבל בתפקיד הבלם במקום דניאל אדו.

עם או בלי קשר, נראה שהפועל פתח תקוה תשמר את מדיניות התקציב שלה עד תום העונה ותקפיא את ההעברות בחודש ינואר. על פי שיחה שהתקיימה אתמול (ראשון) בין חברי ההנהלה, ייתכן מאוד שבבקרה התקציבית לא ישמעו מהם יותר מדי לקראת מועד ההעברות.

"ישבנו והחלטנו שנכון לעכשיו לא יהיה חיזוק בחודש ינואר. מדובר בהחלטת הנהלה ויש לכבד אותה", אמר הבוקר גורם בכיר בהנהלת המועדון, בנוגע לשיחה. הדברים הובאו גם לידיעת המאמן, יובל נעים, שהורה לסוכני שחקנים להביא שחקנים על חשבונם לאימוני הקבוצה, בתקווה שאולי ההחלטה תשתנה.

הבעלים תומר סיני שהמריא לחופשה פרטית, אישר את הידיעה לפני הנסיעה: "זה נכון שהוחלט שאין חיזוק עד הודעה חדשה, אולי מלבד מציאת מחליף לדודו ביטון, אם יחתום סופית בשרלרואה".

ההחלטה הזאת קוממה שחקנים בקבוצה שהשמועה הגיעה לאוזניהם. "בלי חיזוק הקבוצה הזו גמורה. עד סוף העונה נילחם כדי לשרוד בליגה", אמר אחד מהם. בפועל, בימים האחרונים גיששו בצוות המקצועי אצל יניב לוזון, שנמצא בדרך החוצה מקבוצתו ועשוי לחזור הביתה. הבלם טל חן שוחח עם דני לוי, אבל בפתח תקוה טוענים כי הובהר לשחקן שלא יוכלו לעמוד בשכרו ויעדיפו להחתים שחקן בחלק הקדמי כשביטון יעזוב.

עם או בלי קשר להחלטת ההנהלה, הקשר מפרגוואי אלחנדרו סוארז (22) ישוחרר כנראה על ידי המאמן, שמחפש שחקנים בתפקידים אחרים. סוארז ינסה למצוא קבוצה אחרת בישראל בתיווך סוכנו, איציק הרט.

עדכון ראשון: 11:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully