וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות חוקרת את פרשת העברת הכספים לדודו דהאן

15.2.2007 / 13:06

בלשכה המשפטית יבדקו כיצד העבירה מכבי נתניה כספים לסקאוט, שאינו סוכן מורשה, עבור עסקת סאנוגו, ומאשרים: "הנושא בחקירה"

בעקבות חשיפת "חדשות נתניה" בנוגע לכספים שהעבירה מכבי נתניה לסקאוט של הכח עמידר רמת גן, דודו דהאן, עבור עסקת סאנוגו, החליטה ההתאחדות לכדורגל להיכנס לתמונה. כזכור, מכבי נתניה העבירה לדהאן כספים עבור העברתו של סאנוגו, אולם החשבונית נרשמה עבור שירותי ייעוץ מקצועי.

בלשכה המשפטית של ההתאחדות קראו את הכתבה והחליטו לחקור את הפרשה בטענה שהדבר מאפשר פירצה בתקנון ההתאחדות, האוסר על מי שאינו סוכן מורשה לקבל כספים עבור שירותי תיווך. במכבי הודו כי העבירו לדהאן את הכסף, כ-3,200 יורו, עבור העסקה.

"יש החלטה גורפת שכל מי שאינו סוכן מורשה לא יכול לקבל כספים מקבוצת כדורגל עבור שירותי תיווך", אמר השבוע גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל והוסיף: "יחד עם זאת, קבוצות נוהגות להמציא 'פטנטים' כדי לעקוף את ההוראה ולכן הן מוציאות חשבוניות על שירותי ייעוץ מקצועי או סקאוטינג. לזה אני וקרא ישראבלוף".

על נושא החקירה המתנהלת הוסיף אותו גורם: "צריכים להחליט אחת ולתמיד מה הגישה בעניין הזה, האם זה מותר או אסור. גם אם זה יעבור, ברור שמדובר במעשה כשר אבל מסריח. יש בזה הרבה דברים בעייתים, בין היתר כמו עיסוק של אדם שעובד כסקאוטר בקבוצה אחת, כמתווך בקבוצה אחרת. זה בדיוק כמו שמאמן יאמן שתי קבוצות".

מנהל האגף המשפטי של ההתאחדות, עו"ד יריב טפר, סירב לפרט באיזה שלב של החקירה הנושא נמצא. טפר הסכים לומר: "הנושא אכן נמצא בחקירה. נערכה בדיקה ראשונית בנוגע לפרסומים והחקירה תימשך". מנכ"ל הקבוצה, קובי בלדב, אמר השבוע כי הליך העברת הכסף לדהאן התבצע בצורה חוקית. עדיין לא ברור האם בעקבות החקירה יוזמנו אנשי נתניה או דהאן בעצמו למסור עדות בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully