וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות 5 מקרי איידס, בפורנו לא רוצים קונדומים

רויטרס

24.9.2005 / 15:03

שחקן פורנו הדביק חמש פרטנריות בצילומי סרטים. למרות דרישות להגביר את השימוש באמצעי הגנה אומרים המפיקים: הצופים לא רוצים זאת

חוקרים מטעם מחלקת בריאות הציבור בלוס אנג'לס גילו לאחרונה חמישה מקרים של נשאי איידס המעורבים בתעשיית הסרטים הפורנוגרפיים בעיר, זאת למרות שהתעשייה אימצה מדיניות נרחבת של בדיקת מחלות מין.

המקרה הראשון הוא של גבר בן 40, שבשתי בדיקות קודמות נמצא בריא, אך לאחרונה אובחן כנשא איידס. מחלקת בריאות הציבור החלה בחקירה בעקבות חשיפת המקרה, כיוון שלפני שאובחן כנשא איידס השתתף האדם בהפקת סרט פורנו בברזיל בו קיים מין לא מוגן, ולאחר שחזר לקליפורניה קיים מין לא מוגן בסרטים שונים, עם 13 פרטנריות שונות. ארבע מתוך הנשים הללו נבדקו ונמצאו כנשאיות איידס לאחר מגע המיני עם הנשא, כאשר חודש קודם לכן נמצאו כבריאות בבדיקה אחרת.

בלוס אנג'לס יש כ-200 חברות הפקה של סרטים פורנוגרפיים, המעסיקות יותר מ-1,200 שחקנים, שלרוב מקיימים מין בלתי מוגן בצילומים. כאמור, החברות עורכות בדיקות רפואיות לגילוי מחלות מין בקרב השחקנים, אך לטענת גורמים רפואיים הבדיקות אינן מקיפות והן בלתי מספקות כאמצעי היחיד למניעת הפצת איידס, מה גם שעלות הבדיקה מוטלת על השחקנים עצמם – מה שעשוי לגרום לחלקם להתחמק מקיומה.

גורמים בתעשיית הפורנו בקליפורניה דוחים את הדרישות לחייב את השחקנים ללבוש קונדומים במהלך הצילומים. אחד מהמפיקים אמר: כאשר אתה רואה סרט אקשן והגיבור קופץ דרך החלון – אתה לא רוצה לראות את החוטים מחזיקים אותו". לדברי מפיק, צופי הסרטים לא רוצים לראות את הקונדום במהלך יחסי המין.

גם שחקנים דחו את התביעה. השחקנית ברוק האנטר אמרה: "בכל עבודה יש סיכונים מובנים. אנשים מקבלים כסף בתמורה לסיכונים שהם לוקחים. ההסיקות שאנחנו עוברים מקטינות את הסיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully