וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רצח את 5 ילדיו וקבר אותם בשקיות פלסטיק

10.9.2014 / 9:30

טימותי ריי ג'ונס, בן 32, הוביל את החוקרים לאלבמה, שם קבר את גופות ילדיו, בני שנה עד שמונה. במכוניתו נמצאו חומרים להכנת מתאמפטמין. "הוא היה משוגע, תמיד חיפש להתווכח"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושב קרוליינה הדרומית בן 32 חשוד שרצח את חמשת ילדיו, בני שנה עד שמונה, ולאחר מכן נסע במשך כמה שעות למדינת אלבמה, וטמן את גופותיהם לצד דרך עפר. דובר המחלקה לבטיחות הציבור במשטרת אלבמה, סמל סטיב ג'ארט, מסר אמש (שלישי) כי החשוד, טימותי ריי ג'ונס, הוביל את חוקרי המשטרה לזירה שבה נקברו הילדים סמוך לכביש המהיר בעיר קמדן.

טימותי ריי ג'ונס ג'וניור, שרצח את חמשת ילדיו הקטנים. אלבמה, ספטמבר 2014. AP
החל לכעוס כשהשוטר שאל לגבי ריח חשוד העולה ממכוניתו. ג'ונס/AP

ג'ונס גרוש מאם ילדיו, אולם הייתה להם משמורת משותפת עליהם. מרלין וג'וני היידר, שגרו בשכנות למשפחה בשבע השנים האחרונות, סיפרו כי ג'ונס עבד במחשבים, ולפני כשנתיים עברה אם הילדים להתגורר עם גבר אחר. לדבריהם, הילדים לבשו בגדים מלוכלכים ונשארו בבית במשך כל שעות היום כי "טים ג'ונס לא האמין בבתי ספר ציבוריים". השכנים עוד סיפרו כי החשוד "תמיד חיפש סיבה להתווכח", ואף איים עליהם ברובה. "הוא היה משוגע", טענה מרלין.

עוד בוואלה! חדשות:
שוחררה מהכלא אחרי 30 שנה - בזכות בדל סיגריה
בת 19 רצחה את אמה בנופש - ונטשה גופתה במזוודה
האם באמת "נחשפה זהותו של ג'ק המרטש"? כנראה שלא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חייהם נלקחו מהם לפני שיכלו ליהנות מהם". שניים מילדיו של ג'ונס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשויות בקרוליינה ובמיסיסיפי המטפלות במקרה המזעזע הוסיפו כי ג'ונס נעצר והוגש נגדו כתב אישום בגין הזנחת ילדים וסעיפים נוספים הקשורים למותם של הילדים, אשר דווחו כנעדרים על ידי אמם לפני שבוע. התובע המחוזי במחוז וילקוקס, אלבמה, מייקל ג'קסון, הבהיר כי ג'ונס חשוד ברצח הילדים ובהעברת גופותיהם למדינה.

"מדובר במקרה טרגי", אמר ג'קסון. "חיי הילדים האלה נלקחו מהם לפני שהייתה להם הזדמנות ליהנות מהם. הצדק ייעשה". מלבד העובדה שהגופות נקברו בשקיות פלסטיק נפרדות, המשטרה טרם מסרה פרטים נוספים על נסיבות מותם של הילדים וקבורתם. גופותיהם נלקחו אמש לנתיחה ולזיהוי סופי בקרוליינה הדרומית, ולאחר שיסתיימו ההליכים צפויה המשטרה לפרסם מידע נוסף על נסיבות המוות.

ג'ונס נעצר ביום שבת במיסיסיפי בחשד לנהיגה בשכרות. שריף מחוז סמית' במדינה, צ'ארלי קרמפטון, סיפר כי ג'ונס זעם כשהשוטר שעיכב אותו שאל לגבי ריח של כימיקלים העולה ממכונית הקאדילאק אסקלייד שבה נהג. הוא הוסיף כי השוטר מצא ככל הנראה כימיקלים שמהם מייצרים את הסם הקשה מתאמפטמין. לאחר בדיקה נוספת נמצאו במכונית שאריות דם ונוזלי גוף.

יער סמוך לעיר קמדן, שבו קבר הרוצח טימותי ריי ג'ונס ג'וניור את חמשת ילדיו הקטנים. אלבמה, ספטמבר 2014. AP
צוות החקירה בזירה שבה נקברו הגופות/AP

במהלך הבדיקה, הרשויות באלבמה גילו כי ג'ונס מבוקש בקרוליינה הדרומית "בשל דאגה לרווחתם של ילדיו", כאשר החיפוש אחריהם על ידי הבולשת הפדרלית כבר החל, עד שנמצאו, כאמור, קבורים בשקיות פלסטיק. מהחקירה עולה כי ג'ונס סיפר לשכנים שהוא וילדיו "עוברים למדינה אחרת".

טימותי ריי ג'ונס החשוד ברצח חמשת ילדיו מובא למעצר, אלבמה. רויטרס
ג'ונס מובא למעצר, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully