וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 33 נהרג בטרק בפרו

האיש נהרג בטרק לגונה 69 באזור ואראס הפופולרי על תרמילאים. הודעה נמסרה למשפחתו, ומשרד החוץ פועל להטסת הגופה לארץ. מטיילת שהייתה עמו: "כנראה חשבו שהוא ישן, מחדל נוראי"

טרק וראס בפרו. ShutterStock
מטיילים באזור ואראס בפרו/ShutterStock

מטייל ישראלי בן 33 נהרג בטרק לגונה 69 באזור ואראס בפרו, הפופולרי בקרב תרמילאים ישראלים, מרחק של כ-15 שעות נסיעה מהבירה לימה. כלי תקשורת מקומיים דיווחו על כך הלילה, והבוקר (שלישי) אישר משרד החוץ את דבר מותו של המטייל. הודעה נמסרה למשפחתו.

בכלי התקשורת המקומיים דווח כי האיש טייל עם קבוצה של עוד 15 יהודים ונהרג כששהה בגובה 4,600 מטרים. גופתו הועברה לבדיקה של נסיבות המוות, שעדיין אינן ברורות, ואחרי כן היא תוטס לישראל.

נעמה פוקס, שטיילה עם המטייל, התראיינה לתכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל. לטענתה, מטיילים שעברו סמוך לגופה סברו בטעות כי האיש ישן. "כשהחבר'ה הגיעו וראו אותו פנו לעזרה מהמקומיים", סיפרה. "זה מקום מאוד מתויר, הוא שכב לבד למטה חמש שעות, אנשים שעלו וירדו כנראה חשבו שהוא ישן. אין מילה אחרת לתאר את זה חוץ ממחדל נוראי וחוסר אחריות מטורף".

בינואר האחרון נהרגה בצ'ילה סגן נעם רובינשטיין, קצינת צה"ל בת 22, שהייתה בחופשה וטיילה בדרום אמריקה. רובינשטיין נפצעה בעת שטיילה בשמורת הטבע סרו קסטיו באזור הררי בדרום המדינה הלטינית. חברתה השאירה אותה במקום וניסתה להזעיק עזרה, אולם רובינשטיין – שסבלה מהיפותרמיה – מתה מקור טרם הגיעו המחלצים.

שלושה שבועות אחר כך אותר בהוסטל בפרו מטייל ישראלי בן 30 כשהוא ללא רוח חיים. גופתו של האיש, עורך דין מירושלים, נמצאה בחדר שבו התאכסן, ככל הנראה אחרי שלקה במחלת גבהים.

עוד בוואלה! חדשות:
כך ייבחר הנשיא העשירי של מדינת ישראל
חנינה, הרכבת ממשלה ומינוי שופטים: כל תפקידי הנשיא
מוסד חרדי קיבל תשלום בעבור 91 תלמידות פיקטיביות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully