וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיבה טובה: הגבר המבוגר בעולם מת בגיל 111

אלכסנדר אימיץ', פרופסור לכימיה וניצול שואה, מת במנהטן חודשיים אחרי שזכה בתואר הנכבד, שעבר כעת ליפני שנולד יום אחריו. בראיונות שנתן לאחרונה גילה איך הגיע לגיל המופלג

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

הגבר המבוגר בעולם, אלכסנדר אימיץ', מת שלשום (ראשון) בדירתו בשכונת אפר ווסט סייד בניו יורק והוא בן 111. מרסי לויט, מנהלת בית האבות Esplanade Manhattan שבו העביר אימיץ' את שנותיו האחרונות, אישרה את דבר מותו.

עוד חדשות מהעולם:
באיומי אקדח: השוטרים כפו על הגנב לשיר את ההמנון
"הנערות שנאנסו בהודו נרצחו בידי משפחתן"
פקיסטן: 28 הרוגים במתקפת טליבאן בנמל התעופה בקראצ'י

אלכסנדר אימיץ', הגבר המבוגר בעולם, בת במנהטן בגיל 111. יוני 2014. רויטרס
נולד ב-1903 בפולין. אימיץ' עם ספר השיאים של גינס שמציין את גילו, בחודש שעבר/רויטרס

אימיץ', פרופסור לכימיה בהשכלתו, נולד בדרום פולין ב-4 בפברואר 1903 למשפחה יהודית אמידה. כשהיה בן 30 נשלח אימיץ' למחנה עבודה, לאחר שסירב לקבל אזרחות סובייטית מהרוסים שכבשו את האזור. כשחזר למולדתו בתום מלחמת העולם השנייה, גילה כי מרבית בני משפחתו וחבריו נרצחו על ידי הנאצים. ב-1951 היגר לארצות הברית עם רעייתו וולה והם התיישבו בווטרבורי שבמדינת קונטיקט. עם מותה של רעייתו ב-1986 עבר למנהטן. אימיץ' הוא מומחה לתורת הנסתר, וב-1995, בהיותו בן 92, ערך אנתולוגיה בשם "הסיפורים הבלתי ייאמנו של העל-טבעי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
האישה המבוגרת בעולם. AP
שיא השיאים. האישה המבוגרת בעולם, מיסאו אוקאווה מיפן/AP

בפברואר האחרון מלאו לאימיץ' 111 אביבים. חודשיים אחר כך דורג כגבר המבוגר בעולם על ידי מכון לחקר הזקנה בקליפורניה. לפי דירוג זה, משהלך אימיץ' לעולמו, התואר המכובד עבר לסקארי מומוי מיפן, שנולד יום אחד בלבד אחריו. לפי מכון המחקר, יש עשרות נשים מבוגרות יותר במדינות שונות בעולם, המבוגרת שבהן היא מיסאו אוקאווה, יפנית בת 116.

בחודש שעבר, בריאיון שהעניק לסוכנות הידיעות רויטרס, ייחס אימיץ' את גילו המופלג לגנים משובחים. עם זאת, הוא ציין כי "החיים שאתה חי הם חשובים לאריכות ימים, אפילו יותר". בריאיון אחר גילה כי הוא שומר על דיאטה מאוזנת, מעולם לא שתה אלכוהול וכי הוא אוכל עוף ודגים באופן קבוע. הוא הוסיף כי ייתכן שהעובדה שאין לו ילדים הוסיפה עוד כמה שנים לתוחלת החיים שלו.

(עדכון ראשון: 19:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully