וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד בלאס וגאס: ירו למוות בשוטרים ואזרח והתאבדו

גבר ואישה, שזהותם אינה ידועה, נכנסו למסעדה בנבאדה וירו מטווח אפס בשני שוטרים. בחנות כלבו סמוכה רצחו אדם נוסף והתאבדו. לפי עדים, הם צעקו "מהפכה" כשהסתערו באקדחים שלופים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

חמישה בני אדם נהרגו באירוע ירי אתמול (ראשון) בלאס וגאס, ארה"ב. התוקפים, גבר ואישה, ארבו לשוטרים, שאכלו את ארוחת הצהריים שלהם, במסעדת "סיסי פיצה", התקרבו אליהם וירו בהם למוות מטווח אפס. לאחר מכן נמלטו השניים לסניף רשת הכלבו וולמארט הסמוך למקום, ירו למוות באדם נוסף, והתאבדו. ממשטרת לאס וגאס נמסר שהאישה ירתה בבן לוויתה לפני שכיוונה את האקדח לעצמה והתאבדה.

"אנחנו לא יודעים דבר על החשודים עדיין ומנסים לגלות עוד מידע", אמר דובר המשטרה לארי הדלפילד. יחד עם זאת עדי ראייה ציינו שהתוקפים צעקו: "זאת מהפכה", כשהסתערו על השוטרים. על פי הדיווחים אחד השוטרים הצליח להשיב אש מנשקו האישי טרם הוכרע. "ראינו איש נכנס לחנות, צועק ומקלל, ולפתע הוא שלף אקדח", אמרה פאולינה פאצ'ו שהייתה בוולמארט, שם נערכו חילופי אש נוספים.

עוד בוואלה חדשות!
מתקפת טרור בנמל תעופה בפקיסטן: לפחות 28 נהרגו
מקורבי נתניהו תקפו את לפיד: "אין ויתורים ללא תמורה"
"מבצע ניקיטה": כך הפילה אם חד-הורית 41 סוחרי סמים

זוג ירה למוות בשלושה אנשים ואז התאבד בסניף וול-מארט בלאס וגאס, 08 ביוני 2014. AP
"יש לנו קהילה להגן עליה. נעשה זאת בראש מורם". זירת הירי בלאס וגאס/AP

מושל נוואדה בריאן סאנדוואל קרא לירי "מעשה של אלימות חסרת היגיון" ואמר שהוא מזועזע מרציחתם של שני השוטרים - אליין בק, בן 42 ואיגור סולדו בן 32 - ועובר אורח. בק שירת במשטרת לאס וגאס מאז 2001 והותיר מאחוריו אישה ושלושה ילדים. סולדו, נשוי ואב לתינוק, שירת מאז 2006. "זה יום טרגי", אמר השריף של משטרת לאס וגאס דאג גיליפסי, "אבל יש לנו קהילה להגן עליה. נעשה זאת בראש מורם". ראש עיריית לאס וגאס קרוליין גודמן כינה את הרציחות "מעשה אכזרי", ושיבח את השוטרים "שהקדישו את חייהם להגן על כולנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
זוג ירה למוות בשלושה אנשים ואז התאבד בסניף וול-מארט בלאס וגאס, 08 ביוני 2014. AP
זהות החשודים אינה ידועה. לאס וגאס, אמש/AP

זהות היורים לא אושרה ושמותיהם לא פורסמו ועל פי המשטרה אין חשודים נוספים בירי. החקירה נמצאת בשלביה הראשונים, אך כבר עכשיו נראה שהיא תהיה מורכבת ותכלול על פי הערכות המשטרה למעלה מאלף עדים.

מסעדת "סיסי פיצה" הביעה את צערה העמוק על המאורע והודיעה שהמקום ישאר סגור עד להודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully