וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה: חמוש פתח באש מרכב, הרג שישה - ומת

החשוד פתח באש מתוך ב.מ.וו שחורה שבה נסע באזור סטודנטיאלי בסנטה ברברה. שישה בני אדם נהרגו מהירי. לאחר חילופי אש עם שוטרים, הוא התנגש ברכב חונה ונהרג גם כן

שלושה הרוגים בתקרית ירי במרכזים יהודיים בקנזס סיטי. רויטרס
שלושה הרוגים בתקרית ירי במרכזים יהודיים בקנזס סיטי/רויטרס

שבעה בני אדם נהרגו הבוקר (שבת, שעון ישראל) מירי באזור סטודנטיאלי ליד אוניברסיטת קליפורניה בסנטה ברברה. כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו כי הירי בוצע מרכב חולף וכי לפחות שבעה בני אדם נוספים נפצעו בתקרית. בין ההרוגים גם החשוד בירי. נסיבות הירי עדיין אינן ברורות.

השריף של מחוז סנטה ברברה, ביל בראון, סיפר כי התוקף נהג במכונית ב.מ.וו שחורה בשכונת איסלה ויסטה. לדבריו, לאחר שפתח בירי, התפתחו חילופי אש בינו לבין שוטרים שהגיעו למקום. בשלב מסוים הוא התנגש במכונית חונה וזמן קצר לאחר מכן מצאו אותו השוטרים עם פצע ירי בראשו. לפי שעה, לא ברור אם הפצע נגרם מירי השוטרים או שמא מדובר בהתאבדות.

הרשויות מעריכות כי החשוד פעל לבדו. בשלב זה לא ברור מה הוביל אותו לפתוח במסע ההרג והחקירה נמשכת. כיוון שהירי התבצע במהלך נסיעה, לחוקרים ישנן תשע זירות פשע לבחון.

סטודנט ששוחח עם רשת KEYT-TV סיפר כי הירי החל בשעה 21:30 (שעון מקומי). "שמעתי צעקות, צרחות, כאב", תיאר הסטודנט מיכאל ויטק והוסיף כי ראה אישה שנורתה למוות ואחרת שנפצעה קשה. "אני מקווה שהיא תהיה בסדר".

עוד חדשות מהעולם:
אוקראינה בוחרת: "מלך השוקולד" יגבור על הנשיאה לשעבר?
אחרי ההפיכה: ארה"ב משעה הסיוע הצבאי לתאילנד
בורקינה פאסו: אספסוף הרג מכשף ש"העלים" איבר מין של אחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully