וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בקולומביה: אוטובוס נשרף, 31 ילדים נהרגו

19.5.2014 / 8:27

אוטובוס שהיה בדרכו חזרה מכנסיה בצפון המדינה עלה באש תוך זמן קצר, לאחר שמיכל דלק בתא הנוסעים הוצת מסיבה לא ברורה. 18 נוסעים נמלטו. "מה שחווינו פה היה פשוט גיהינום"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

31 ילדים ומבוגר אחד נהרגו אמש (ראשון) בשריפה שפרצה באוטובוס שהיה בדרכו מאירוע בכנסיה מקומית בעיירה פונדסיון שבצפון קולומביה – כך נמסר משירותי החירום במדינה. גופות הנספים הועברו לעיר בראנקייה הסמוכה ועברו זיהוי דנטלי.

18 בני אדם נוספים, ככל הנראה רובם ילדים, הצליחו להימלט והועברו לקבלת טיפול בבתי חולים באזור. נהג האוטובוס, שלא נפגע באירוע, נלקח לתשאול במשטרה המקומית.

עוד בוואלה! חדשות:
כוחות המורדים בלוב השתלטו על הפרלמנט: "מלחמת העם"
האסון בטורקיה: בכירי חברת הכרייה נעצרו לחקירה
סיוט עוקצני: התעורר וגילה 20 אלף דבורים באוטו

פיצוץ אוטובוס בפונדסיון, קולומביה, מאי 2014. רויטרס
"ילדה אחת הושיטה את ידיה, אך בגלל הלהבות מהאוטובוס לא היה ניתן לחלץ אותה". זירת האירוע/רויטרס

מתאם כוחות החירום במחוז מגדלנה, אדוארדו ולז, סיפר כי האש פרצה לאחר שהנהג ניסה להתניע את האוטובוס, שנעצר בשל תקלה טכנית. הנהג ככל הנראה הוסיף דלק למנוע דרך פתח ברצפת האוטובוס, ומיד לאחר מכן הדלק הוצת. מקור האש טרם התברר. "היה מיכל דלק בתוך כלי הרכב", הוסיף ולז, "האש התפשטה מהר מאוד".

נשיא קולומביה חואן מנואל סנטוס הגיע לפונדסיון לנחם את משפחות הנספים, על רקע המרוץ לבחירות במדינה, שייערכו ביום ראשון הקרוב. "הייתה תאונה באוטובוס שהיה מלא בחברי הכנסייה הפנטקוסטלית", אמר סנטוס, וקרא לנוכחים להצטרף אליו לדקה דומייה "בהפגנת סולידריות עם אירועים מצערים כאלה".

חוסה אנחל פוונטס, עד ראייה שנכח באזור, מסר לכלי התקשורת המקומיים: "בחור צעיר הציל כמה בנות. ילדה אחת הושיטה את ידיה, אך הלהבות מהאוטובוס מנעו ממנו לחלץ אותה, והוא נאלץ להתרחק". הוא הוסיף: "ילדים הכו על החלונות וניסו לנפץ אותם עם ראשיהם. כולם רצו לאחורי האוטובוס. זה היה ענק, מה שחווינו פה היה פשוט גיהינום".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פיצוץ אוטובוס בפונדסיון, קולומביה, מאי 2014. רויטרס
הנשיא קרא לדקת דומיה "בסולידריות עם אירועים מצערים כאלה"/רויטרס
פיצוץ אוטובוס בפונדסיון, קולומביה, מאי 2014. רויטרס
"האש התפשטה מהר מאוד"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully