וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המון זועם כרת את איבר מינו של חשוד באונס

חוואי מברזיל הותקף לאחר שילדה בת שלוש אמרה שאנס אותה. במשטרה מעריכים שמדובר בקרובי משפחה שביקשו נקמה ומקווים שיוכל לזהות אותם. התוקפים כרתו גם שלוש מאצבעותיו

עובד חווה בן 66 מסבריניה שבברזיל איבד את איבר מינו ושלוש מאצבעותיו, זאת לאחר שהותקף על ידי המון זועם. החוואי, פרנסיסקו דה סוזה דה קסטרו, הותקף ביום ראשון האחרון במהלך מסע נקמה אלים במיוחד, לאחר שעלה חשד כי הוא אחראי לאונס של פעוטה בת שלוש. בבית החולים ניסו הרופאים לחבר חזרה את האיברים שקטעו לו התוקפים, אך ללא הצלחה.

אמה של הילדה סיפרה לסוכנות הידיעות הברזילאית "Estadao" שהבחינה בתחילת השבוע בסימני אלימות על גופה של בתה, שהעלו את חשדה כי הפעוטה הייתה קורבן להתעללות מינית. לאחר שתחקרה את הבת, סיפרה הילדה שקסטרו הוא האשם. על פי חשד האם, קסטרו אנס את בתה בחווה שבה הוא עובד.

איש לא הואשם בתקיפה האלימה נגד קסטרו, אך הרשויות בברזיל מאמינות כי קרובי משפחתה של הפעוטה הם האחראים. "קסטרו היה בהכרה בזמן שתקפו אותו ואנו מקווים שהוא יוכל לנקוב בשמות התוקפים", כך אמר מפקד משטרת סבריניה, מרסלו פופו, והוסיף כי מחקירת המשטרה עולה שהילדה אכן נאנסה אך עדיין לא אומת החשד שקסטרו הוא אכן התוקף.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
"הוא מכוער!": דייג תפס כריש גובלין במפרץ מקסיקו
תיעוד מחריד: הוכה כי סירב לשלם לשוטרים שוחד
מרגש: הכלב הציל את הפעוט ממוות בסופת רעמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully