וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: מה גרם לבן השוטר לרצוח 5 מבלים במסיבה?

בנו של שוטר בכיר התנפל בסכין על החוגגים, שהתכנסו למסיבת סוף-סמסטר בקלגרי. המשטרה מתקשה לפענח את המניע לרצח ההמוני של הצעירים. שניים מהם היו חברים בלהקת רוק

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

תושב העיר קלגרי שבקנדה מואשם ברצח חמישה צעירים במסיבה שנערכה שלשום בעיר. מתיו דה גרוד, בנו בן ה-22 של שוטר ותיק ומוערך בעיר, הואשם הבוקר (רביעי) בדקירתם למוות של החמישה – ארבעה צעירים וצעירה – במסיבת סוף-סמסטר, שנערכה בבית פרטי בפרבר הצפון-מערבי ברנטווד.

מפכ"ל משטרת קלגרי, ריק הנסוון, הגדיר את המקרה כ"רצח ההמוני המחריד ביותר בתולדות העיר". המניע לרצח אינו ברור.

הקורבנות הם בני 22 עד 27. שניים מהם - ג'ושוע האנטר וזאק ראתוול - היו חברים יחד בלהקה. שאר הקורבנות זוהו כקייטלין פראס, ג'ורדן סגוורה ולורנס הונג, כולם תושבי קלגרי. זו העיר הגדולה ביותר בפרובינציית אלברטה, ומתגוררים בה 850 אלף בני אדם.

זירת רצח בבית פרטי בעיר קלגרי – אלברטה, קנדה. 15 באפריל 2014. רויטרס
שכנים מביטים בזירת הרצח, אתמול בקלגרי/רויטרס

לאיש מהנרצחים לא היה עבר פלילי, וכך גם לנאשם ברצח. החמישה נדקרו בשעה 1:20 לפנות בוקר, במסיבה שבה נכחו כ-30 בני אדם. מפקד המשטרה, הנסון, אמר כי הנאשם בא למסיבה כאורח של אחד המוזמנים. הוא דקר את החמישה זמן קצר אחרי שבא. "הוא לקח סכין גדול - ככל הנראה מתוך הבית - ודקר אותם בזה אחר זה", אמר.

אין ראיות לכך שדה גרוד נטל סמים או שהיה נתון תחת השפעת אלכוהול. לפי עמוד הפייסבוק שלו, דה גרוד אמור היה להתחיל ללמוד משפטים באוניברסיטת קלגרי בסמסטר הבא. המשטרה מעריכה שהוא הגיע למסיבה ישירות מעבודתו כזבן בחנות מכולת.

אחרי שדקר את החמישה, דה גרוד נמלט ברגל מהבית בו נערכה המסיבה. החוגגים המבוהלים הזעיקו את המשטרה, וכלבנים עצרו אותו כעבור 40 דקות ביער סמוך. הוא אושפז אחרי שכלב משטרה נשך אותו ברגלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בהופעה של שניים מהקורבנות, ג'ושוע האנטר וזאק ראתוול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully