וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצחה בסכין את ילדיה הקטנים "במהלך גירוש שדים"

20.1.2014 / 0:01

זקייה אברי ממרילנד דקרה למוות את שני הילדים, בני שנה ושנתיים, ופצעה קשה את הילדים הגדולים, בני 5 ו-8. חברתה סייעה לה. המשטרה: "הכל היה בראש שלהן"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

אם בת 28 ממדינת מרילנד, ארה"ב, מואשמת ברצח שני ילדיה הקטנים ובפציעתם של שני ילדיה הגדולים יותר. לדברי המשטרה, זקייה אברי וידידתה, מוניפה סנפורד, חשבו שהן מבצעות גירוש שדים. אברי קיבלה בעבר טיפול פסיכיאטרי. ידידתה התגוררה עמה, אך לא היה לה קשר משפחתי לילדים. לא ידוע היכן היה אב המשפחה.

שני הפעוטות - נורל, בן שנה, ואחותו, זיינה בת השנתיים - נמצאו מתים בחדר השינה בביתם שבעיירה ג'רמנטאון, לא הרחק מוושינגטון הבירה. על גופם נמצאו סימני דקירות מרובים. שני האחים המבוגרים יותר, טניה בת החמש ומורטלו בן השמונה, אושפזו במצב קשה.

ביום שישי, אחד השכנים התקשר למוקד 911 וסיפר כי הבחין בילד יושב במכונית מותנעת וריקה מחוץ לבית,. כשהשוטרים הגיעו, הילד לא היה במכונית, אך המושבים היו ספוגים בדם והדלתות היו פתוחות.

אחת השכנות, דיונטה ג'ונסון, אמרה: "הם נראו לי כמו אנשים רגילים. אף פעם אי אפשר להאמין שמישהו יעשה דבר כזה. הם מסוג האנשים שאתה חולף על פניהם כל בוקר". הנשים מואשמות בשני סעיפים של רצח מדרגה ראשונה ובשני סעיפים של ניסיון רצח.

שלשום, שכנים הניחו פרחים ודובונים על מרגלות הבית שבו נרצחו הילדים. מרקוס ג'ונס, ראש היחידה לחקירת פשעים חמורים במחוז, אמר כי שתי הנשים ככל הנראה לא היו חברות בכת. "הכל היה בראש שלהן", אמר, "הן הרגישו שמשהו רע קורה עם הילדים, וניסו 'להיפטר' ממנו".

(עדכון ראשון: 21:08)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully