וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו ביס מהדלת: "בית הממתקים" הגדול בעולם

בטקסס הכינו בית בגודל של מגרש טניס, העשוי מבצק ג'ינג'ר האופייני לחג. בין המצרכים הדרושים: 7,200 ביצים, 900 קילוגרם חמאה ו-1,500 קילוגרם סוכר חום

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

עוד שיא נשבר לקראת חג המולד: כמעט כל משפחה אמריקנית משתתפת מדי שנה במסורת החג, ומכינה – או קונה – "בית" קטן העשוי רובו ככולו מבצק ג'ינג'ר. בטקסס לקחו את המסורת צעד אחד קדימה – והכינו את "בית הממתקים" הגדול בעולם, ממש בית אכיל בגודל אמיתי. זאת לאחר שמוקדם יותר החודש שברה משפחה אוסטרלית שיא אחר שקשור למסורת החג, וקישטה את ביתה במספר שיא של נורות.

עוד שיאים מעניינים:
צפו בשיא גינס: חצי מיליון נורות חג מולד בבית
הקונדום הדק ביותר בעולם: שישית מעובי שערה
מתח את החבל: אוסטרלי קפץ באנג'י 150 פעם ביממה

זמן סוכר: בית הג'ינג'ר הגדול בעולם נבנה בטקסס. רויטרס
הבית מתנשא לגובה של 6.5 מטרים/רויטרס

הבית מתנשא לגובה של כ-6.5 מטרים, ומכסה שטח של כ-800 מטרים רבועים, כמעט כגודלו של מגרש טניס. הפרויקט השאפתני קרם עור וגידים הודות למתנדבים מהעיירה בריאן שבנו את הבית ועיטרו את קירותיו בממתקים, ומטרתו היא גיוס כספים עבור בית חולים מקומי. ראש "מועדון המסורות" שיזם את הפרויקט, ביל הורטון, הסביר לרשת החדשות CBS כי מלכתחילה לא נרתעו חברי המועדון מהאתגר. "אנחנו אוהבים לחשוב בגדול ואנחנו מאוד תחרותיים", אמר.

את הבית הכינו המתנדבים ממתכון עשיר במיוחד: תערובת של 7,200 ביצים, כ-30 ליטרים של ג'ינג'ר טחון, כ-3,000 קילוגרמים של קמח, כ-1,500 קילוגרמים של סוכר חום, כ-900 קילוגרמים של חמאה ומצרכים נוספים. "בעיה אחת שלא צפינו הייתה הדבורים בימים חמים", הודה הורטון. "הן היו מגיעות ואוכלות כל כך הרבה סוכר שהן כבר התנהגו כאילו הן שיכורות. אבל אף אחד לא נעקץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully