וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בפלורידה: בן 3 נקשר בשמיכה כעונש - ומת

חברתה של סבתו של מייקל הקטן עטפה אותו בשמיכה בחוזקה וקשרה את הקצוות בצורת "מומיה" כדי לחנכו. כשהתחנן על נפשו, אביו החורג וסבתו לא חשו לעזרתו. כעת, הם נאשמים בהריגה

שלושה בני אדם, ובהם אביו וסבתו של ילד בן שלוש מפלורידה, הואשמו ביום רבעי האחרון בהריגתו לאחר שעטפו אותו בחוזקה בשמיכה וקשרו את הקצוות בצורת "מומיה". כל זאת בניסיון ללמדו "משמעת" מהי. כך דיווח השריף המקומי במחוז לי.

הנאשמת העיקרית , דונלה טריינור, חברתה של סבתו של הפעוט, סיפרה לחוקרי המשטרה שבצורה זאת שכינתה "החניטה" היא ניסתה לחנך גם את נכדיה שלה. היא הצמידה את זרועותיו של הילד לצדי גופו ואז גלגלה אותו לתוך שש שכבות של שמיכת "קינג סייז". הקצוות קופלו לתוך פקעות מעל ראשו ועל ידי רגליו - הכול במטרה למנוע ממנו כל אפשרות לתזוזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האב, החברה של הסבתא והסבתא עצמה. שמעו את הילד מתחנן ורק חיזקו את הקשרים בשמיכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הילד, מייקל לי מקמאלן, צרח והתחנן שיאפשרו לו להשתחרר אך טריינור רק הניחה אותו במיטתו. סבתו של הילד, גייל ווטקינס בת ה-56 ואביו החורג, דאגלס גריגוס בן ה-21, בדקו מדי פעם מה מצבו של הילד שנאבק כל העת להיחלץ. טריינור אף חיזקה כמה פעמים את הקשירות והניחה סביב הילד כריות.

מאוחר יותר היא מצאה אותו כשהוא ספוג בזיעה ואינו מגיב. פרמדקים שהוזעקו לבית לקחו את הפעוט לבית החולים המקומי שם נקבע מותו של מייקל. חוקר מקרי המוות סיווג את המקרה כ"רצח" אבל הדגיש שהגורם המדויק למוות עדיין נחקר.

השלושה הואשמו בהריגה בנסיבות מחמירות. טריינור בת ה-45 הואשמה גם בהתעללות ועינוי של ילד חסר ישע. הסבתא קיבלה חזקה על הילד מכיוון שהאם הביולוגית – בתה – נחשדה במעורבות באלימות בתוך המשפחה. השלושה, שנעצרו ביום שלישי, יאלצו לשלם סכום של 250-300 אלף דולרים, כל אחד, על מנת להשתחרר בערבות.

לקריאה נוספת
החתונה הפכה לסיוט: צפתה בבעלה הטרי נורה למוות
דקר למוות את אשתו כי לגלגה על גודל איבר מינו
אחרי שני עשורים: פוענח רצח ילדה שנמצאה בצידנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully