וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שני עשורים: פוענח רצח ילדה שנמצאה בצידנית

משטרת ניו יורק עצרה את קונרדו חוארז, בן דודה של "בייבי הופ", בת ארבע במותה. הוא הודה כי תקף אותה מינית, חנק אותה ונפטר מגופתה בעזרת אחותו. שם הילדה פורסם לראשונה

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

התפתחות בפרשת רצח מסתורית שזעזעה את ניו יורק לפני למעלה משני עשורים: קונרדו חוארז, שוטף כלים בן 52 ממנהטן, נעצר בחשד שתקף מינית את אחייניתו בת הארבע, חנק אותה למוות והשליך את גופתה לצידנית, ליד שדרות הנרי האדסון בעיר, ביולי 1991. חוארז הודה בחקירתו כי תקף מינית את הילדה, שכונתה בכלי התקשורת בארצות הברית "בייבי הופ". במסגרת התפתחות הפרשה הותר לפרסום כי שמה היה אנג'ליקה קסטילו. בדיקת DNA שנעשתה סייע לפתור את התעלומה.

פוענח רצח הילדה "בייבי הופ" שנמצאה בצידנית בניו יורק ב-1991. אוקטובר 2013. AP
במשך שנים נהגה המשטרה להפיץ מנשרים ביום השנה להירצחה של קסטילו במטרה לגלות פרטים חדשים על נסיבות המוות. אחת המודעות שנתלו בניו יורק/AP

מפקד המשטרה המקומית, ריי קלי, אמר כי הילדה חיה עם בן דודה באותה תקופה, ככל הנראה בגלל הליכי הפרידה של הוריה. החשוד סיפר לחוקריו כי אחרי שחנק את הילדה, הוא קרא לאחותו בלבינה שהייתה בחדר סמוך כדי שתסייע לו להיפטר מהגופה. אחרי שהשליכו את הגופה בצידנית, שהייתה מלאה פחיות סודה, עלו השניים על מונית. חוארז חזר לביתו שברובע ברונקס, ואילו אחותו – שהלכה לעולמה מאז המקרה – שבה לביתה בקווינס.

במשך שנים נהגה המשטרה להפיץ מנשרים ביום השנה להירצחה של קסטילו במטרה לגלות פרטים חדשים על נסיבות המוות. אלה הציעו פרס על סך אלפי דולרים למי שיוביל להתקדמות החקירה. לדברי המשטרה, אחד הפרסומים הוביל למידע שסייע בפיצוח התיק, בין היתר הודות לאיתורה של תעודת הלידה של הילדה. תאריך הלידה המדויק לא נמסר, אולם ידוע כי הייתה בת שלוש עד חמש בזמן הרצח.

"מידע שהגיע לידינו הוביל לחקירה מקיפה שבמהלכה איתרנו אנשים וראיינו אותם", סיפר השוטר קלי. "לבסוף הגענו לאחות של אנג'ליקה וזה הביא לפענוח המקרה", אמר. אחותה של הילדה, כעת בשנות ה-20 לחייה, שחזרה בפני החוקרים כי נסעה עם אביה למקסיקו לאחר שהשאירו את אנג'ליקה עם אמה. לדברי המשטרה, היא העידה כי מעולם לא ראתה שוב את אחותה.

התפתחות נוספת נרשמה כאשר אמה של אנג'ליקה, ילידת מקסיקו שהיגרה לארצות הברית השכנה, אותרה גם היא, וזאת הודות לבדיקת ה-DNA. האם סיפרה לחוקרים כי חשדה תחילה שהאב, בן זוגה לשעבר, הוא האחראי למותה של "בייבי הופ", אולם לדבריה היא חששה מפניו מכיוון שהתעלל בה. "מדובר בתפנית מדהימה", אמר קלי לאחר המעצר. חוארז ממתין כעת להגשת כתב האישום נגדו.

לקריאה נוספת:
"רבנים חטפו את הבעלים – הנשים שילמו בשביל גט"
צפו: רדפו אחר נהג שפגע בחברם - והיכו אותו מול בתו
הומלס השליך צעירה אל פסי הרכבת - והיא ניצלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully