וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני פרץ מחסום בשומרון; 2 לוחמי מג"ב נפצעו קל

הפלסטיני פרץ מחסום של משמר הגבול באזור הכפר סבסטיה שבצפון השומרון. הוא הצליח להימלט, אך רכבו אותר סמוך לכפר בורקה. שני החיילים שנפצעו באורח קל הועברו לבית החולים

רכב פלסטיני פרץ הבוקר (שבת) מחסום של משמר הגבול באזור הכפר הפלסטיני סבסטיה שבצפון השומרון, סמוך לשכם. שני לוחמי מג"ב שנדרסו על ידי הרכב נפצעו קל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא. מפקד המחסום פתח באש לעבר גלגלי הרכב, שנמלט מהמקום ואותר מאוחר יותר סמוך לכפר בורקה. כוחות גדולים של צה"ל, מג"ב ומשטרת מחוז ש"י פתחו בסריקות לאיתור הנהג. נסיבות האירוע אינן ברורות, אך נבדק חשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

מחסום צה"ל  בצומת תפוח, ינואר 2013. שלומי גבאי
כוחות גדולים פתחו בסריקות לאיתור הנהג/שלומי גבאי

לפי כשבועיים נורה למוות סמ"ר גל (גבריאל) קובי, בן 20 מטירת הכרמל, ככל הנראה מירי צלף פלסטיני, סמוך למערת המכפלה בחברון. קובי נפגע מקליע אחד בצווארו סמוך למחסום "בית המרקחת" בעיר, פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים ושם כאמור מת על שולחן הניתוחים. כוחות הביטחון פתחו בסריקות לאיתור היורה, אולם הוא עדיין לא נלכד.

יום קודם לכן אותרה גופתו של סמל תומר חזן, בן 20 מבת ים, בכפר הפלסטיני עזון. חזן נרצח, על פי החשד, בידי חברו לעבודה נדאל עמאר, תושב קלקיליה בן 42. בחקירתו סיפר עמאר כי קיווה שהחייל ישמש קלף מיקוח שיסייע לשחרור אחיו מהכלא בישראל. לדבריו, הוא שכנע את חזן להצטרף אליו לנסיעה למקום מגוריו ולאחר שנסעו במונית להתנחלות שערי תקווה, הסמוכה לכפר שבו מתגורר נדאל, הוביל אותו הפלסטיני לשטח פתוח שם הרג אותו והסתיר את גופתו בבור מים.

לקריאה נוספת
סמל תומר חזן נרצח בגדה: כך זה התבצע, שלב אחר שלב
תיעוד: השניות שלאחר פיגוע הירי בחברון

לפניות לכתבים:
יהושע בריינר - joshjosh@walla.com
אמיר בוחבוט - amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully