וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם של שטרות: מיליון דולר נזרקו ממטוס בבוליביה

לפי כלי התקשורת במדינה, חברי כנופיית סמים השליכו ממטוס את השלל, שהיה אמור להיאסף על ידי כנופיה אחרת באזור סנטה קרוז, אולם החטיאו את המטרה. הכסף הוחרם על ידי המשטרה

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

כסף לא גדל על עצים, אבל לפעמים הוא פשוט צונח מהשמים. זה בדיוק מה שקרה השבוע במחוז סנטה קרוז שבמזרח בוליביה. על פי דיווח כלי התקשורת במדינה, חברי כנופיית סמים השליכו ממטוס שק ובו מיליון ו-80 אלף דולרים במזומן. לדברי שר הפנים של בוליביה, קרלוס רומרו, הכסף היה אמור להיאסף באזור על ידי חברי כנופיה אחרת, כחלק מעסקת סמים.

ואולם, חברי הכנופיה החטיאו את המטרה, והשלל נתפס על ידי היחידה למלחמה בסמים של המשטרה המקומית. "שלושה אזרחי בוליביה עוכבו במהלך המבצע", אמר רומרו לכתבים. כמו כן נמסר כי בנוסף לכסף הוחרמו כלי ירי וכלי רכב בעיירה רינקון דל טיגרה הסמוכה.

לטענת גורמי אכיפת החוק במדינה, הכסף נמצא כשהוא כולל חותם של בנק בפרגוואי השכנה. עוד נמסר כי הכסף ככל הנראה נועד למימון מרכז להפקת קוקאין או להקמת פרויקט מסחרי פיקטיבי בתחומי המדינה. משטרת בוליביה עקבה לאחרונה אחר הכנופיה, ולטענתה מדובר בגוף מאורגן ביותר בעל קשרים בכמה מדינות שכנות. על פי נתוני האו"ם, בוליביה נחשבת יחד עם פרו וקולומביה לאחת משלוש יצרניות הקוקאין הגדולות בעולם.

לקריאה נוספת
"קולומביה כבר לא יצואנית הקוק המובילה בעולם"
סם סוף: "סנדקית הקוקאין" מקולומביה חוסלה בגיל 69
קולומביה: נעצר "ברון הסמים האחרון" במדינה

(עדכון ראשון: 19:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully