וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנסו דיילת שזעקה כי היא גוססת מסרטן

גלעד גרוסמן

11.9.2013 / 12:06

שני צעירים מחיפה נאשמים שאנסו דיילת אמריקנית, לאחר שסייעו לה להגיע בחזרה ממועדון לחדרה במלון בתל אביב לאחר שחשה ברע. בנוסף, הם נאשמים כי הזמינו חברים נוספים

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד שני תושבי חיפה בני 24 ו-26 הנאשמים באונס של דיילת אמריקנית לפני כחודש. על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד לילך כץ מפרקליטות מחוז תל אביב, הדיילת הגיעה ארצה במסגרת עבודתה ושהתה במלון בעיר. בשעות הצהריים שתתה מספר כוסות יין ובהמשך, לאחר שלא ישנה מעל ליממה, יצאה לבילוי במועדון בנמל תל אביב יחד עם חברתה.

כתב אישום במחוזי ת"א לנאשמים באונס דיילת בת"א, ספטמבר 2013. נמרוד סונדרס
הנאשמים מתחבאים מתחת לספסל הנאשמים, היום בבית המשפט בתל אביב/נמרוד סונדרס

המתלוננת פגשה במועדון את שני הנאשמים, רקדה ושתתה עמם מספר משקאות אלכוהוליים. סמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר היא חשה ברע, ומכיוון שלא מצאה את חברתה ונותרה ללא כסף הסכימה להצעת הנאשמים שיסיעו אותה בחזרה למלון בו התגוררה. השניים נכנסו עמה לחדרה, שם אמרה להם שהיא מרגישה לא טוב ומבקשת ללכת לישון ושיעזבו את המקום. אולם השניים נותרו בחדר.

אז, לפי כתב האישום, לאחר שהחליפה המתלוננת לבגדי שינה, השניים אנסו אותה וביצעו בה מעשה סדום. היא אמרה להם כי היא חולה בסרטן והיא גוססת מתוך תקווה שיעזבו אותה, אולם הם המשיכו במעשיהם. כמו כן, השניים התקשרו לשני חברים נוספים שלהם ואמרו להם לבוא למלון כי "יש בחורה זורמת סבבה". שני החברים הגיעו כאשר הדיילת הייתה בחדר האמבטיה ובעת שיצאה ראתה אותם עירומים בחדר, אז נתקפה התקף חרדה, צעקה לעבר הארבעה כי היא זקוקה לרופא והתקשרה לעמדת הקבלה להזעיק עזרה, אז עזבו הארבעה את המקום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילוסטרציה. ShutterStock
"אמרה להם כי היא חולה בסרטן והיא גוססת" - מתוך כתב האישום/ShutterStock

הפרקליטות ביקשה הבוקר להאריך את מעצרם של שני הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. מבקשת המעצר עולה כי השניים הודו שקיימו יחסי מין עם המתלוננת אך טוענים שהדבר נעשה בהסכמה. "המשיבים ניצלו את מצוקתה של המתלוננת שחשה ברע ונותרה במועדון ללא כסף", נכתב בבקשת המעצר, "דפוסי הפעולה נושאים אופי אלים". פרקליטיו של אחד הנאשמים, עורכי הדין תמי אולמן ושאדי סרוג'י, אמרו כי "הנאשם כופר, הכל נעשה בהסכמה וברצון והנאשם מופתע מהאישומים".

עו"ד יניב שגב, המייצג את הנאשם השני אמר "נראה שגם כאשר אישה מזמינה שני גברים לאחר בילוי במועדון לחדרה במלון, פירשו את זה כאילו הזמינה אותם לשחק דוקים. לא כך הדבר, ויוצא איפוא שכשאתה היום מקיים יחסי מין עם אישה כלשהי בהסכמתה המלאה, אתה צריך לעשות את זה בחדר הקלטות או בחדר עם מצלמות על מנת שלא תיטען לאחר מכן הטענה שאנסת אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully