וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: החוטף מ"בית הזוועות" באוהיו התאבד בתאו

אריאל קסטרו, תושב קליבלנד שנידון למאסר עולם ועוד אלף שנות מאסר בגין חטיפה, אונס והחזקה בשבי של שלוש נשים במשך 11 שנים, נמצא תלוי בתא המאסר על ידי סוהרים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

אריאל קסטרו, החוטף מ"בית הזוועות" באוהיו, ארצות הברית, התאבד הלילה בתא הכלא שבו ריצה את עונשו – כך דיווחה סוכנות הידיעות AP. גורמים רשמיים בבית הסוהר מסרו כי במהלך סיור שערכו סוהרים במתקן הכליאה הם גילו את קסטרו, בן 53, תלוי בתא הבידוד שבו הוחזק. הם העבירו אותו למתקן הרפואי בכלא, שם מת כעבור שעה וחצי.

גזר דין לאריאל קסטרו המואשם בחטיפה, אונס ורצי- בית הזוועות באוהיו, אוגוסט 2013. רויטרס
נמצא מת בתאו. קסטרו/רויטרס

קסטרו נידון בחודש שעבר למאסר עולם ועוד אלף שנות מאסר בגין חטיפה, אונס והחזקה בשבי של שלוש נשים במשך 11 שנים. כמו כן, הוא הורשע ברצח כיוון שהכריח את אחת מהן להפיל את עוברה. קסטרו חתם על עסקת טיעון שבמסגרתה ויתרה התביעה על עונש המוות שדרשה תחילה, בתמורה לכאלף סעיפי אישום. במסגרת הסדר הטיעון הודה קסטרו כי חטף את מישל נייט ב-2002, את אמנדה ברי ב-2003 ואת ג'ינה דה-חסוס ב-2004, החזיק אותן בשבי בביתו שבקליבלנד, אנס אותן ואף כפה עליהן לעבור הפלה כמה פעמים. בדיקות DNA הוכיחו כי הוא אביה של ילדה שנולדה לברי בשבי, וכיום היא בת שש. קסטרו אמר בתום הדיון בבית המשפט בהסדר הטיעון כי הוא "מבין שלעולם לא ייצא לחופשי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"אני לא מפלצת"

לדבריו, "ניסו לצייר אותי כמפלצת. אני לא מפלצת, אני חולה". הוא אף תיאר עצמו כמכור לאוננות ולפורנוגרפיה, וסיפר כי בילדותו היה קורבן להתעללות מינית. "אינני אדם אלים", המשיך, "פשוט השארתי אותן שם בלי שהן היו מסוגלות לעזוב". הוא הוסיף הוא "מנסה לענות לעצמי על כל מיני שאלות. אני לא יודע איך זה קרה לגבר כמוני שהיה לו הכול – עבודה, בית, מכוניות, כישרון מוזיקלי". הוא טען כי בביתו הייתה "הרמוניה" וכי הוא לא נשא כלי נשק. על בתו שנולדה בתקופת השבי אמר: "היא ככל הנראה תגיד שאבא שלה הוא האבא הטוב בעולם, כי ככה ניסיתי לגדל אותה בשש השנים האחרונות. היא לא תסבול מטראומה או משום דבר מהסוג הזה".

אחד משכניו של קסטרו, שנעצר יחד עם שני אחיו פדרו ואוניל, העביר לידי רשת CNN כ-70 תצלומים של החצר האחורית של קסטרו, שבה הוחזקו הצעירות במשך כעשר שנים ועברו מסכת עינויים קשה. בחצר הבית שבה שרר אי סדר, התגלה ציוד רב כולל סלילים של חוטי תיל ושרשראות ברזל. כתבת הרשת סיפרה כי ייתכן שהסלילים והשרשראות שימשו את קסטרו במהלך מעשי העינויים. תושבי רחוב סימור בעיר קליבלנד, שבה התגורר קסטרו, דרשו מהרשויות להרוס עד היסוד את "בית הזוועות", שמהווה תזכורת כואבת עבור הקהילה המקומית לעובדה כי מעשי הזוועה שביצע קסטרו התרחשו ממש מתחת לאפם במשך שנים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully