וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רצחה את נכדתה בפטיש וביתרה את גופתה

עקבותיה של קורל הול בת ה-14 נעלמו מאז נראתה לאחרונה בעיר פלינט לפני 15 שנה; אתמול הוגש כתב אישום נגד סבתה, שלדברי השוטרים הודתה כי רצחה את נכדתה והעלימה את הגופה

האם חקירת נסיבות היעלמותה של נערה בת 14 במישיגן, ארצות הברית, שהוכרזה כנעדרת ב-1998, הגיעה לסיומה? לבית המשפט בעיר פלינט הוגש שלשום (חמישי) כתב אישום נגד לויס ארלין ג'ניש, בת 73, הנאשמת כי הרגה את נכדתה, קורל הול, במכות פטיש, ביתרה את גופתה והעלימה את חלקיה. כך דיווחו כלי התקשורת המקומיים.

בסרטון שפורסם שלשום נראית ג'ניש בזמן הקראת כתב האישום נגדה. לדברי המשטרה, ג'ניש הודתה כי הרגה את נכדתה במכות פטיש, אולם בהמשך שינתה את גרסתה כמה פעמים. גופתה של הול, שעקבותיה נעלמו בספטמבר 1998, מעולם לא נמצאה.

"סבתי לקחה לי את אחותי"

אות החיים האחרון שהתקבל ממנה היה שיחה שביצעה מטלפון ציבורי, שבה סיפרה לחברתה על ריב שפרץ בינה לבין סבתה. עוד נמסר כי הול הועברה למשמורת אצל סבתה בהיותה בת שלוש, לאחר שאמה הוגדרה בלתי-כשירה בשל התמכרות לסמים. ב-1996, שנתיים לפני היעלמותה של הול, מתה אמה ממנת יתר.

חוקרי המשטרה אף סיפרו כי הול התלוננה על התעללות מינית מצד בן זוגה בן ה-46 של סבתה, ששוחרר ממאסר תקופה קצרה לפני היעלמותה. עוד נמסר כי בן זוגה של ג'ניש מת בשנת 2000 כתוצאה ממחלה הקשורה באלכוהוליזם.

"סבתי סיפרה לי שקורל ברחה ושהיא תשוב", סיפרה אחותה של הול, ג'קינדה סטורטוונט. לדבריה, "כתב האישום שהוגש נגדה סבתה הוא "הדבר הטוב ביותר" ששמעה. "היה קשה בלעדיה", אמרה סטורטוונט, כיום בת 27. "סבתי לקחה זאת ממני".

(עדכון ראשון 20:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully