וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף ל"בית הזוועות": החוטף הודה וירצה מאסר עולם

27.7.2013 / 0:28

אריאל קסטרו, שתחילה כפר באשמה ואמר כי הוא "לא מפלצת", הודה במסגרת הסדר טיעון חטיפת שלוש נשים והתעללות בהן, ולכן לא ייגזר עליו עונש מוות. "מבין שלא אצא לחופשי"

אריאל קסטרו, החוטף מ"בית הזוועות" בקליבלנד, הסכים אתמול (שישי) להודות באשמה וירצה מאסר עולם ללא אפשרות לחנינה. קסטרו מואשם כי כלא שלוש נשים והתעלל בהן במשך כעשור. במסגרת הסכם טיעון, הסכימה התביעה באוהיו שלא לדרוש עונש מוות. קסטרו, שכפר תחילה באשמה, ולדברי פרקליטיו טען כי הוא "לא מפלצת", חטף את מישל נייט ב-2002, את אמנדה ברי ב-2003 ואת ג'ינה דה-חסוס ב-2004, החזיק אותן בשבי בביתו שבקליבלנד, שם אנס אותן ואף כפה עליהן לעבור הפלה כמה פעמים. בדיקות DNA הוכיחו כי הוא אביה של ילדה שנולדה לברי בשבי, וכיום היא בת שש. קסטרו אמר בתום הדיון כי הוא "מבין" שלעולם לא ייצא לחופשי.

אריאל קסטרו מואשם בחטיפת וכליאת שלוש נערות. רויטרס
מאסר עולם, לא עונש מוות. קסטרו/רויטרס

על פי עדותה של מישל נייט, קסטרו גרם לה להפיל לפחות חמש פעמים לאחר שהרעיב אותה במשך שבועות בכל פעם, וחבט בבטנה בחוזקה עד שאיבדה את התינוק. "נכנסתי לגיהינום ויצאתי ממנו, אבל אני חזקה מספיק כדי לצעוד דרכו כשחיוך על פניי, בראש זקוף וברגליים איתנות", אמרה נייט בסרטון שהתפרסם ביוטיוב לאחר השחרור. "אני יודעת שאלוהים בשליטה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נכנסתי לגיהינום ויצאתי ממנו". מישל נייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנדה ברי הצטלמה גם היא ואמרה: "אני רוצה שכולם ידעו עד כמה אני שמחה להיות שוב בבית עם המשפחה והחברים. אני נעשית חזקה יותר ויותר מדי יום". לדבריה, גם העובדה שהיא זוכה לפרטיות מסייעת לה בשיקום. ג'ינה דה-חסוס הופיעה בסרטון באתר יוטיוב לצד אביה, פליקס, והשניים הודו לכל מי שתרם לקרן שהוקמה לתמיכה כלכלית בה ובשתי החטופות האחרות.

לאחר חשיפת הפרשה, הועברו לרשת CNN כ-70 תצלומים של החצר האחורית של קסטרו, על ידי אחד משכניו. בחצר הבית שרר אי-סדר והתגלה ציוד רב, כולל סלילים של חוטי תיל ושרשראות ברזל. כתבת הרשת סיפרה כי ייתכן שאלה שימשו את קסטרו במהלך מעשי העינויים. כמו כן, נמצאו שם כמה זוגות אופניים וכן עמוד כדורסל לילדים. בתמונה אחרת שפורסמה ישנה מראה שקסטרו הצמיד לדלת האחורית של ביתו, ככל הנראה כדי שיוכל לפקח על מי שמגיע אליו מהרחוב. הוא לא הסתפק בכך, ואטם את חלונות ביתו בצד הפונה לחצר האחורית, ככל הנראה כדי להסתיר מעיני העוברים והשבים את מה שמתרחש בתוך הבית.

(לקריאה נוספת 18:28)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלילי חוט תיל ושרשראות ברזל בחצר הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully