וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה הפוכה: שינו את מינם – והתאהבו זה בזו

ארין היה פעם אמרלד וקייטי הייתה לוק. אלא שלאחרונה הם החליטו לעבור ניתוח לשינוי מין – וגם מצאו את החצי השני. "אני מבינה את ארין יותר מכולם". ומה אמרו המשפחה והחברים

הפוך, גוטה: ארין וקייטי, זוג צעירים מטולסה שבאוקלהומה, לא תמיד היו ארין וקייטי. ארין, תלמיד תיכון בן 17, היה עד לא מזמן אמרלד, בעוד שקייטי, סטודנטית בת 19, נקראה לוק. השניים נפגשו לפני כשנתיים בקבוצת תמיכה לטרנסג'נדרים צעירים, ובחודשים האחרונים השלימו כמה ניתוחים לשינוי מין, שבסופם הפכו רשמית לזוג מאושר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא תמיד היה גברי בעיניי". קייטי מימין וארין משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שנאתי את החזה שלי, תמיד הרגשתי שהוא לא שייך", סיפר ארין ל"סאן" הבריטי על הניתוח להסרת השדיים. "עכשיו אני מרגיש סוף סוף נוח עם הגוף שלי. עכשיו כשאני בבריכה או כשאני מרים משקולות, אף אחד לא מרים גבה. פשוט חושבים שאני גבר. אני יכול ללבוש גופייה או ללכת בלי חולצה. אני יכול להיות פשוט בחור רגיל". מעבר לכך, הוא מגדיר עצמו "בר-מזל" על התמיכה שהוא זוכה לה ממשפחתו, ומבת הזוג כמובן.

"עבורי, ארין הוא פשוט ארין שלי", הסבירה קייטי את הצד שלה בקשר. "הוא תמיד היה גברי בעיניי, אבל עכשיו הוא עבר את הניתוח והוא הרבה יותר בטוח בעצמו ומרגיש בנוח עם הגוף שלו. כטרנסג'נדרית בעצמי, אני מבינה את ארין יותר מכל אחד אחר, כמה טוב ושלם הוא מרגיש עם עצמו".

צפו בארין ובקייט:

למרות תמיכתן של שתי המשפחות בשינוי המורכב ובקשר הזוגי, שני הצעירים שילמו מחיר חברתי יקר על המסע שאליו יצאו. "איבדתי את אחד מחבריי הטובים ביותר", אמר ארין, שאף נאלץ לעבור בית ספר בעקבות השינוי. וקייטי הוסיפה: "היו לי הרבה חברים קרובים בקולג', עד שלפתע הם הפסיקו לדבר אתי. אני חושבת שהם גילו על שינוי המין דרך רכילות והחליטו שזה יותר מדי בשבילם". גם בני המשפחה התמודדו עם קשיים רבים בחודשים האחרונים. דניס, אמו של ארין, סיפרה בצער: "יש אנשים שלא מדברים איתנו יותר". לדבריה, יש בסביבתה גם אנשים שמטילים ספק בתפקוד שלה כאם. יחד עם זאת, ארין וקייטי אמרו כי הם מאושרים יחד, ובעיקר אוהבים ללכת לשחות ולהשתזף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully