וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנס למים על מנת להוציא את ילדיו - וטבע למוות

רמי שני

22.7.2013 / 0:10

הגבר, בן 45, נמשה מהמים ללא רוח חיים בתום סריקות שערכו כוחות שיטור ימי בסיוע ספינות וצוללנים. שני ילדיו, בני 15 ו-16, אותם נכנס להוציא מהמים, נמצאו בריאים ושלמים

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

גבר בן 45 טבע אמש (ראשון) למוות בחוף לידו באשדוד. הגבר שהה בחוף עם אשתו וחמשת ילדיו ובשלב מסוים נכנס למים על מנת להוציא את שני ילדיו, בני 15 ו-16. משלא שב, הזעיקה אשתו את המשטרה וכוחות החילוץ. שני הילדים יצאו מהמים ללא פגע. כוחות שיטור ימי, בסיוע מסוק, ספינות וצוללנים, ערכו סריקות לאיתורו ולבסוף משו אותו מהמים כשהוא ללא רוח חיים. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהמתינו בחוף נאלצו לקבוע את מותו. חובשי איחוד הצלה מסניף אשדוד סייעו גם כן בחיפושים.

איש מגן דוד אדום, יעקב אבוהרון, סיפר כי הבין מפי ילדיו של האיש את השתלשלות האירוע: "הם סיפרו לי ששניים מהם נכנסו למים ונקלעו למצוקה", הסביר אבוהרון. "האב נכנס בבגדיו למים כשהבין שהם בצרה וניסה למשוך אותם אל החוף. הוא הצליח לעשות את זה, אבל הוא עצמו נשאב לעומק הים בסחף וטבע. לאחר כשעה של חיפושים נמצאה גופתו ורופא קבע את מותו". יצוין כי הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית לצורך זיהוי סופי וקביעת נסיבות המוות.

גבר טבע למוות באשדוד, יולי 2013. מד"א
הגבר נכנס למים להציל את ילדיו. זירת הטביעה באשדוד, אמש/מד"א

בחג הפסח האחרון טבעו למוות שלושה אחים מכסייפה בחוף דלילה באשקלון. השלושה נכנסו למים עם שניים מאחיהם שניצלו בזכות תושייתו של יעקב ברוכים, צעיר בשנות ה-20 לחייו, שראה את האחים טובעים, נכנס למים בזריזות ומשה מהם את אחד האחים אל החוף. מיד לאחר מכן הוא קפץ שוב למים העמוקים והצליח להוציא משם אח נוסף. את שלושת האחים הנוספים, שגופותיהם נמצאו מאוחר יותר, כבר לא עלה בידו להציל.

אב המשפחה, חסן סראעיה, אמר לאחר מותם של שלושת ילדיו כי הרוויח בן נוסף, בדמותו של ברוכים. הוא לא מצא די מילים כדי להודות לאיש שהציל את שני האחים הנותרים. "אלוהים לקח לנו שלושה אבל נתן לנו אחד", אמר האב הנרגש, "הוא אחד מהאנשים שלא מעניין אותם גזע, מין ומוצא. הוא הפנים היפות של ארץ ישראל".

(עדכון ראשון: 22:40)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גבר טבע למוות באשדוד, יולי 2013. מד"א
הילדים יצאו מהמים ללא פגע. אשדוד, אמש/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully