וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של שר החוץ ג'ון קרי מאושפזת במצב אנוש

8.7.2013 / 9:15

תרזה היינץ, יורשת אימפריית המזון והרטבים, הוטסה בדחיפות מאי הנופש של בני הזוג לבית החולים בבוסטון. לא נמסרה הסיבה לאשפוז, אך בעבר חשפה היינץ שהיא חולה בסרטן השד

תרזה היינץ, אשתו של שר החוץ האמריקני ג'ון קרי, הובהלה אמש (ראשון) לאשפוז בית החולים במסצ'וסטס. סיבת האשפוז לא נמסרה. ב-2009 חשפה היינץ כי היא חולה בסרטן השד. לאחרונה דווח כי קרי צפוי לשוב לישראל בימים הקרובים, ולא ברור כיצד מצבה הרפואי של אשתו ישפיע על לוח הזמנים שלו.

עיתון מקומי דיווח כי היינץ, בת 74, נמצאת במצב אנוש אך יציב. בני הזוג קרי-היינץ שהו בבית הנופש שלהם באי ננטאקט, מדרום לחצי האי קייפ קוד. היינץ חשה ברע, ופונתה לבוסטון במטוסה הפרטי, משם הובהלה מיד לחדר המיון בבית החולים הכללי של מסצ'וסטס. ממחלקת המדינה נמסר כי הרופאים הצליחו לייצב את מצבה וכי בעלה נמצא לצדה. "המשפחה מבקשת לשמור על פרטיותה ברגעים אלה", נמסר.

שר החוץ האמריקני ג'ון קרי ואשתו תרזה היינץ. AP
תרזה היינץ וג'ון קרי. שר החוץ ניצב ליד מיטתה/AP

היינץ נולדה במוזמביק. היא אלמנתו של הסנאטור הרפובליקני מפנסילבניה ג'ון היינץ, יורש אימפריית המזון של היינץ. עם מותו של היינץ בתאונת מסוק ב-1991, היא ירשה את הונו ואת השליטה בענקית המזון, שלאחרונה נמכרה לוורן באפט ב-28 מיליארד דולרים. ב-1995 נישאה לג'ון קרי הגרוש, שהפך בזכות המניות שרכש בחברה לאחד המחוקקים העשירים ביותר בוושינגטון.

היינץ נודעה כחמת מזג והתפרסמה בכנות הלא-מתפשרת שלה. ב-2004 אמרה לעיתונאי "דחוף את זה", במהלך קמפיין הנשיאות הכושל של קרי. היא פעילה מאוד בנושאים סביבתיים וזכתה בשל כך בעשרה עיטורי כבוד .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully