וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשר המחבר בין ארה"ב לקנדה קרס, אנשים נפלו למים

גשר המחבר בין מדינת וושינגטון לקנדה, באזור סיאטל, התמוטט לתוך מי נהר העובר תחתיו. ככל הנראה כמה בני אדם שנסעו עליו נפלו למים. על פי הרשויות המקומיות אין הרוגים

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

גשר המחבר בין ארצות הברית לבין קנדה, באזור סיאטל, קרס הלילה (שישי) – כך דיווחה סוכנות הידיעות AP. הרשויות בארצות הברית דיווחו כי מספר לא ידוע של אנשים וכן כלי רכב נפלו לתוך הנהר העובר מתחת לגשר, עם זאת לא דווח על הרוגים, ושלושה בני אדם פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים באזור.

הגשר, בעל ארבעה מסלולי נסיעה, חוצה את נהר הסקיט בצפון סיאטל, שבמדינת וושינגטון. מארק פרנסיס, מחיל הפרשים שבוושינגטון, אמר כי הגשר התמוטט לקראת השעה 19:00 בערב (שעון מקומי).

קריסת גשר המחבר בין ארצות הברית לקנדה. AP
הגשר שקרס באזור סיאטל/AP

עד כה לא ברור מה גרם להתמוטטות הגשר, הממוקם כמאה קילומטרים צפונית לסיאטל. חיבאר גרוספ, המתגורר סמוך לנהר, סיפר כי הוא הבחין בשלושה כלי רכב שבאחד מהם היה אדם, שנפל גם כן למים. "לא נראה שאיש נמצא בסכנה", אמר גרוספ.

מסוק של ערוץ טלוויזיה מקומי שחג באזור שידר תמונות בהן נראו סירות הצלה במי הנהר וכן אמבולנסים בגדותיו. אדם אחד פונה באמצעות אחת מסירות ההצלה לבית חולים, כשהוא נישא על גבי אלונקה. כמה כלי רכב זוהו בתוך הנהר, כאשר המים מכסים את חלקם. הגשר לא מוגדר מסוכן, אך הוא הוקם בשנת 1955, בטכנולוגיה וחומרים מיושנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully