וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של החוטף מאוהיו שיספה את גרון נכדתו הפעוטה

פרטים נוספים ממשיכים להיחשף על הפרשה שמזעזעת את ארה"ב, ונחשפה תמונה של החטופה השלישית – מישל נייט. בנו של החוטף: אבי נעל את המרתף ואת המוסך ולא הרשה לאיש להיכנס

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

כשלושה ימים חלפו מאז שחרורן של שלוש החטופות באוהיו - אמנדה ברי, מישל נייט וג'ינה דה-חסוס - מהבית בו הוחזקו בעשר השנים האחרונות בקליבלנד. לפי החשד, הן נכלאו ונאנסו בידי האחים אריאל, אוניל ופדרו קסטרו.

אמנדה ברי, ששיחת הטלפון שלה למוקד המשטרה הושמעה ללא הרף בכלי התקשורת, באה היום אל בית אחותה, יחד עם בתה הקטנה שנולדה בשבי. בלונים ושלטי ברכה קיבלו את פניהן. האחות הנסערת הסכימה לצאת לבסוף החוצה, רק כדי לבקש מהצלמים שיניחו למשפחה לנפשה.

בתוך כך נחשפה לראשונה תמונתה של מישל נייט, החטופה השלישית. משפחתה הפיצה את תמונה מספר המחזור של בית הספר, אך עדיין לא ידוע כיצד היא נראית כיום. לפי כמה דיווחים היא סובלת מחבלות בפנים ומבעיות בשמיעה שנגרמו לה בתקופת השבי. אמה, ברברה נייט, סיפקה הצצה להתפרצות הרגשות שחוותה ברגע בו נודע לה על השחרור: "התחלתי לבכות ושמחתי שהם מצאו אותה", סיפרה, "פשוט לא רציתי שהיא תחשוב ששכחתי אותה".

הזוועה נחשפת: הצעירות נאנסו והרו לחוטפים 5 פעמים. רויטרס
החשודים. פדרו, אוניל ואריאל קסטרו/רויטרס

הביקורת על תפקוד המשטרה בפרשה אינה פוסקת, במיוחד כשנחשפים סיפורים מצד השכנים שטוענים כי העלו במשך השנים תלונות על המתרחש בבית. אחת השכנות סיפרה כי בתה ראתה לפני כמה שנים נשים זוחלות בעירום בחצר הבית והזעיקה את המשטרה, אך לדבריה לא נעשה דבר.

בנו של קסטרו התראיין לצהובון הבריטי "דיילי מייל" וסיפר כי אביו נהג לנעול את המרתף, את עליית הגג ואת המוסך, ולא הרשה לאיש להיכנס אליהם. במקביל נודע כי בתו של אריאל, אמילי, מרצה 25 שנות מאסר משום שניסתה לרצוח את בתה הפעוטה. כשהייתה בת 19, אמילי קסטרו, שיספה ארבע פעמים את גרונה של הפעוטה בת 11 החודשים. לא ברור היכן נמצאת הפעוטה כיום. האם אותרה בביתה באינדיאנה כשהיא מכוסה בבוץ, דם ומים, אחרי שניסתה להתאבד בדקירה ולהטביע את עצמה בנהר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully