וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עשור: 3 נערות נעדרות נמצאו בבית בקליבלנד

7.5.2013 / 9:05

שכן ששמע צעקות מהבית בו הוחזקו הופתע לגלות את הבנות. "הצילו! אני אמנדה ברי. נחטפתי ואני נעדרת זה 10 שנים", אמרה אחת מהן בשיחה עם מוקד החירום. נהג הסעות נעצר

צילום: רויטרס,רשת החדשות המקומית, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

שלוש נשים שנעדרו במשך שנים לאחר שככל הנראה נחטפו נמצאו הלילה (שלישי) בבית בקליבלנד, כך מסרה המשטרה. השלוש, שזוהו כג'ינה דה חזוס, אמנדה ברי ומישל נייט, נמצאו במרחק קצר מהמקום בו נראו לאחרונה בעקבות שכן ששמע צעקות מהבית. נהג הסעות נעצר בחשד למעורבות בהיעלמותן ועוד שני בני אדם נוספים. השלוש נלקחו לבית החולים ונמסר כי מצבן טוב. עדי ראייה דיווחו כי ראו תינוק או ילד נוסף שהוצא מהבית.

שכן בקהילה אמר כי הוא שמע את צעקותיהן מהבית, רץ למקום ומצא את השלוש. "הצילו! אני אמנדה ברי. נחטפתי ואני נעדרת זה 10 שנים ואני כאן. אני חופשיה כעת", אמרה אחת הנשים למוקד החירום לאחר שהשכן נתן לה את הטלפון הסלולרי שלו. בשיחה ברי מסרה את השם של החוטף שלה ש"יצא מהבית".

אמנדה ברי וג'ורגינה דה חזוס שנעדרו בקליבלנד, ארה"ב, 7 במאי 2013. רויטרס
דה חזוס וברי, כפי שנראו בעת היעדרותן/רויטרס

צפו בדיווח ה-CNN:

המשטרה צייצה בטוויטר כי השלוש "בחיים, מדברות ונראות בסדר". כלי התקשורת המקומיים דיווחו כי ברי נעלמה ב-2003 כשהייתה בת 17 ודה חזוס ב-2004 כשהייתה בת 14, ואילו נייט נעלמה בשנת 2000 כשהייתה בת 20.

אמנדה הייתה רק בת 17 בעת היעלמותה בחודש אפריל 2003. היא הייתה בדרכה הבייתה לחגיגת יום הולדתה מעבודתה בסניף בורגר קינג. אמה, לואנה, הלכה לעולמה בשנת 2006 ולא זכתה לראות שוב את בתה.

קרובותיהן של הנעדרות התרגשו לקראת בואן:

החשוד זוהה כאריאל קסטרו בן 52, נהג הסעות בית ספר בקליבלנד. דודו, סזאר קסטרו, בעל חנות מכולת ברחוב, אמר כי אחיינו הוא בעלי הבית בו נמצאו שלוש הנשים. הוא ציין כי חברי משפחתו וחברי משפחת דה חזוס "גדלו ביחד". "כולם בהלם", אמר סזאר שתיאר את אחיינו כ"בחור טוב", מוזיקאי שמנגן על גיטרה בס. החשודים נעצרו בעקבות מידע שמסרו הצעירות לחוקרים לאחר שחרורן.

ראש עיריית קליבלנד פרנק ג'קסון אמר: "אני אסיר תודה על כך שאמנדה ברי, ג'ינה דה חזוס ומישל נייט נמצאו בחיים. יש לנו הרבה שאלות לא פתורות בקשר למקרה הזה, והחקירה תימשך".

עידכון ראשון: 05:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully