וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה: ישי יתמודד על ראשות העיר ירושלים?

5.5.2013 / 19:22

מקורביו של יו"ר ש"ס לשעבר שנאלץ לוותר על כיסאו לטובת אריה דרעי, ציינו כי הרעיון זכה לתמיכת גורמים שונים, בהם הבית היהודי. בקרוב ייערך סקר שיבחן את סיכוייו מול ברקת

צילום: עומר מירון, עריכה: טל רזניק

ההכרזה על מינוי דרעי ליו"ר ש"ס, ביום חמישי

מהלשכה בכנסת למשרד ראש העירייה? לאחר שביום חמישי החליטה מועצת החכמים של ש"ס כי יו"ר ש"ס ב-13 השנים האחרונות, ח"כ אלי ישי, ייאלץ לפנות את מקומו לטובת יריבו הפוליטי, ח"כ אריה דרעי, היום (ראשון) נודע כי ישי שוקל להתמודד בבחירות שיתקיימו בחודש אוקטובר הקרוב על ראשות עיריית ירושלים. את הרעיון הציעו מקורביו של ישי, ולדבריהם הוא זוכה לתמיכה מגורמים שונים, בהם מפלגת היהודי והרב אהרן יהודה לייב שטיינמן, מהרבנים הבולטים בציבור החרדי-ליטאי.

המקורבים ציינו כי היו"ר היוצא של ש"ס לא שלל את העניין ואף החל בבדיקת סיכוייו לגבור על ראש העירייה הנוכחי ניר ברקת. בימים הקרובים ייערך סקר שיבחן את סיכוייו של ישי לזכות בתפקיד הבכיר, ולאחר קבלת התוצאות צפויה החלטה בנושא.

אריה דרעי ואלי ישי בישיבת סיעה של ש"ס, פברואר 2013. נועם מושקוביץ
דרעי וישי בחודש פברואר/נועם מושקוביץ

לאחר החלטת מועצת החכמים של התנועה על מינויו של דרעי לראשות המפלגה, הוצע לישי לנהל את רשת החינוך התורנית של ש"ס, "אל המעיין". הוא ביקש לשקול את ההצעה, אך ככל הנראה שאינו מעוניין בתפקיד. בסביבתו של ישי הביעו אכזבה מהחלטת המנהיג הרוחני של התנועה, הרב עובדיה יוסף, להעניק את ראשות המפלגה לדרעי. מקורביו ציינו כי ישי ניהל את התנועה בשנים האחרונות באופן אחראי ורגוע.

באירוע ההכרזה על מינויו של דרעי, שהתקיים ביום חמישי בערב בביתו של הרב עובדיה יוסף, הודה דרעי לישי, ואמר כי הוא "ניווט את הספינה בכישרון רב". הוא הוסיף כי כל חברי המפלגה "יפעלו יחד כאופוזיציה לוחמת", וציין כי בפני התנועה עומדים אתגרים רבים, בהם – למרבה האירוניה – בחירות לרשויות המקומיות. "כל מה ששמעתם לאחרונה – בטל ומבוטל", הכריז דרעי בהתייחסו לפרסומים על היריבות בינו לבין ישי. "אעשה כל מאמץ כדי שתשרור אהבה בינינו. התזמורת תנגן, כל אחד לפי התפקיד שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully