וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה לשירותים בקרקס - ומצאה טיגריס ענק

לא בכל יום פוגשים חתול ענק במיקום כה אינטימי. תושבת קנזס שמיהרה לשירותים ביריד, נתקלה בתוך התא בטיגריס שנמלט מאחד הכלובים. בתה חקרה אותה: האם הוא רחץ ידיים ביציאה?

לא בכל יום אדם זוכה למפגש קרוב עם חיית פרא - ובוודאי לא בחדר השירותים. ג'נה קרבייל, תושבת מדינת קנזס שבארצות הברית, זכתה להפתעה של ממש בסוף השבוע האחרון כשביקרה בקרקס בעיר סליינה.

בשעה 19:00 בערב, סיימו קרייבל ובני משפחתה לצפות במופע הטיגריסים ביריד. קרייבל מיהרה לשירותים, ובכניסה למתחם התאים התרוצצה שמועה מטרידה. "הייתה שם גברת שסיפרה שיש טיגריס חופשי", סיפרה קרבייל לעיתון המקומי סליינה ג'ורנל, אך הוסיפה שבאופן טבעי, לא שיערה שהטיגריס נמצא דווקא בתוך השירותים. היא נכנסה לאחד התאים וסגרה מאחוריה את הדלת - והופתעה לגלות את החיה ממתינה בפנים. "הוא היה במרחק של מטר וחצי ממני", העידה.

מקסיקו: חילוץ של גור טיגריס בנגלי. MArario Moreno, רויטרס
לא כל יום פוגשים חתול ענק בשירותים. טיגריס מתקלח/רויטרס, MArario Moreno

לדבריה, זה "אמנם לא היה הטיגריס הגדול ביותר" שהופיע בקרקס, אך להערכתה, הייתה זו חיה במשקל של יותר מ-110 קילוגרמים. למרבה המזל קרייבל לא איבדה את העשתונות, וצעדה בזהירות החוצה מתא השירותים. "מישהו פתח את היציאה ואמר לי לצאת", סיפרה. קרייבל סיפרה שהיא הצליחה לשמור על קור רוח ולא לצרוח, בשל הכשרתה כעובדת סוציאלית. "במבט לאחור זו הייתה חוויה מפחידה", הודתה.

בתה, בת שלוש, ביקשה לדעת האם הטיגריס שטף את הידיים ביציאה מהשירותים. "זו הייתה הדאגה היחידה שלה, התלוצצה קרייבל. הטיגריס עצמו, כך התברר מאוחר יותר, נמלט מאחד הכלובים בקרקס. המטפלים נעלו את תא השירותים, לכדו את החיה המבולבלת והשיבו אותה למקומה.

גם כאן יש טיגריס בשירותים:
(מתוך הסרט "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס", 2009).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully