וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: 14 בני אדם נדקרו במכללה, 4 במצב קשה

חשוד אחד נעצר בחשד למעורבות לתקיפה במכללת "לון סטאר" בצפון מערב יוסטון. עדי ראייה אמרו כי החשוד היה סטודנט לבוש שחורים. בחודש ינואר נורו שלושה בני אדם באותו מקום

צילום: רויטרס, עריכה: רן מנחם

14 בני אדם נדקרו הערב (שלישי) במכללה קהילתית ביוסטון, טקסס . ארבעה מהם פונו לבית החולים במסוק במצב קשה. מצבם של יתר הפצועים אינו ברור.

המשטרה המקומית עצרה אדם אחד בחשד לדקירה והכריזה על עוצר במקום. בהודעה שפורסמה בטוויטר מטעם הקולג', נאמר כי נערך חיפוש אחרי שני חשודים, אך לדברי המשטרה מדובר באותו חשוד. האירוע היה במכללת' "לון סטאר" בצפון-מערב. שלושה בני אדם נורו באחד הקמפוסים במכללה בחודש ינואר השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוק רפואי שהגיע למכלל לחלץ את הפצועים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי דיווחים ראשונים, החשוד הוא סטודנט שלמד במקום. הוא לבש בגדים שחורים וכובע. עד ראייה סיפר לרשת אי-בי-סי כי החשוד נעזר במכשיר שמיעה והחזיק בידו סכין מודלים. עד ראייה אחר סיפר לרדיו מקומי כי החשוד רץ במסדרונות הקמפוס ודקר תלמידים מהמחלקה לבריאות מדע.

כמה עדי ראייה לרשת פוקס סיפרו לרשת פוקס על מה שהתרחש בקולג': "יצאנו מהכיתה ושמענו מישהו צועק מכאב. לא ידענו מה קורה אבל שמענו הרבה דפיקות בקירות. ישבנו שם, ולא ידענו מה לעשות. אנשי הצוות הגנו עלינו בכיתות, אבל היינו רוצים שהחוק יתן לנו אישור להחזיק בנשק בכיתות כדי שנוכל להגן על עצמנו". סטודנדט נוסף, בשם ג'ונתן קלייטון, סיפר: "אמרו לנו להישאר בחדרים עם דלתות נעולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully