וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנונימוס מאיים: "התקפת סייבר נרחבת ב-7 באפריל"

ארגון אנונימוס קרא בטוויטר להאקרים מרחבי העולם להשתתף במתקפה וציין את התאריך שנקבע לה בחודש הבא. במהלך מבצע עמוד ענן יוחסו לארגון כ-700 פריצות לאתרים ישראלים

ב-7 באפריל תחל מתקפת סייבר על ישראל – כך נכתב בטוויטר של ארגון "אנונימוס". בהודעה מטעם הארגון נקראו האקרים מרחבי העולם להשתתף במתקפה. בתקופה האחרונה גברו האיומים מצד קבוצת ההאקרים הגלובלית על אתרים ישראליים גדולים, בהם אתרי ממשלה ואתרים ביטחוניים.

במהלך מבצע "עמוד ענן" בחודש נובמבר האחרון נפרצו כ-700 ישראלים, לרבות האתר הרשמי של הנשיא פרס, האתר הרשמי של ח"כ דני דנון ועוד. ההאקרים אף טענו כי מחקו את "בסיס הנתונים" של בנק ירושלים, אם כי לא בדיוק ברור למה הם מתכוונים. כל הפריצות הללו יוחסו לארגון "אנונימוס".

כמו כן ההאקרים פרסמו את חשבונות פרטי האשראי של 5,000 ישראלים, כולל שמות, מספרי תעודות זהות וכתובות דואר אלקטרוני.

לפני כחודש פרצו האקרים פרו-פלסטינים לשרתי אוניברסיטת חיפה, ופרסמו פרטי סטודנטים, לרבות כתובות אי-מייל, מספרי תעודות זהות ומספרי טלפון. ד"ר טל פבל, שפרסם את דבר הפריצה בבלוג שלו ציין כי "מידע שהודלף מפריצה זו והכולל 128 בסיסי נתונים ומידע ונתונים מפקולטות ויחידות שונות באוניברסיטה. הפורצים פרסמו דווקא את טבלאות המשתמשים מבסיסי הנתונים השונים וחשפו בכך פרטים אודותם. המידע הכולל שהודלף מהטבלאות השונות כולל פרטי מאות רבות של משתמשים מהאוניברסיטה ושל גורמים הקשורים בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully