וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בחופשה: פעוט אמריקני נאנס - והוטבע למוות

הילד, בן שנתיים, הושאר בהשגחתה של שמרטפית במקסיקו. בן-זוגה הגיע לבית כשהוא שרוי בהשפעת סמים ותקף מינית את הפעוט. גופתו העירומה אותרה צפה בבריכה. השניים נאשמים ברצח

שני צעירים מואשמים ברצח במקסיקו של פעוט מארצות הברית בן שנתיים, ששהה בחופשה במדינה עם בני משפחתו. כלי תקשורת בארה"ב דיווחו כי אקסל צ'ארט, בן שנתיים, נאנס ולאחר מכן הוטבע למוות בבריכה במעון הנופש של בני המשפחה, ששהו במקסיקו במשך חודשיים. גופתו העירומה אותרה צפה במים.

הפעוט ואחיו הגדול, בן שבע, היו נתונים בהשגחתם של שמרטפית מקומית בת 19. לדברי התביעה במקסיקו, בן-זוגה של השמרטפית היה נתון תחת השפעת סמים חזקים, נכנס לבית ותקף את הפעוט מסיבה שטרם התבררה. האח הגדול היה נעול במקום אחר בבית באותה שעה, ולא היה עד למתקפה המזעזעת.

ננסי סרלי פרז ואלאודורו קרלוס רודריגז סנצ'ס, חשודים באונס וברצח. מקסיקו, מרץ 2013. AP
השמרטפית ובן זוגה אחרי מעצרם במקסיקו/AP

האונס והרצח התרחשו בסוף החודש האחרון. החשוד העיקרי זוהה כאלאודורו קרלוס רודריגז סנצ'ס, בן 30. בת-זוגו, השמרטפית, היא ננסי סרלי פרז. היא מואשמת ברצח מפני שלא מנעה את המעשים, ושיקרה לצוותי ההצלה שהוזעקו למקום כדי לסייע לפעוט שהוטבע בבריכה.

בני המשפחה מסרו לעיתון מקומי כי השמרטפית התירה לבן-זוגה להיכנס לבית, אך "נעלה את עצמה באמבטיה כשהבינה שהוא שרוי במצב אלים ותחת השפעת סמים, והשאירה בחוץ את הפעוט לצדו (...) אין לנו מלים כדי להביע את הצער שלנו, אבל רצינו שתדעו מה קרה, כי האמת חשובה, נוראית ככל שתהיה".

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully