וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "אם השיחות יכשלו - לשקול פעולה חד-צדדית"

"הסכם במלוא מובן מילה, הוא כנראה לא סביר היום", הסביר ברק בוועידת השדולה הפרו-ישראלית איפא"ק בוושינגטון. עם זאת התעקש: "פתרון שתי מדינות הוא היחיד לטווח הארוך"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

שר הביטחון, אהוד ברק, קרא לצעדים חד-צדדיים באם המשא ומתן עם הפלסטינים ייכשל. ברק דיבר הלילה (שני) בוועידת השדולה הפרו-ישראלית, איפא"ק, בוושינגטון. עם זאת ברק התעקש כי "יוזמת שלום לפתרון שתי מדינות היא הפתרון הבר-קיימא היחיד לטווח ארוך".

"הפלסטינים אחראים בבירור על מרבית כישלונות העבר", אמר ברק בהתייחסו למאמצים האחרונים להגיע להסכם. "הסכם במלוא מובן מילה, הוא כנראה לא סביר היום" העריך ברק והוסיף כי ישראל צריכה להגיע להסכם ביניים. "אם הוא בלתי ניתן להשגה, אנחנו צריכים לשקול פעולה חד צדדית". לדבריו, על המדינה לתקוע "טריז" בין ישראל לגדה המערבית, אך לשמור על ההתנחלויות ולהבטיח רוב יהודי במדינת ישראל.

בנושא אירן הביע ברק ספק כי פעולות דיפלומטיות יספיקו בכדי לעצור את תכניתה הגרעינית, לכן, כל האופציות חייבות להישאר על השולחן. "אני לא מאמין שמשא ומתן יביא אפילו לרגע של הפסקת אש, לכן כל האופציות על השולחן ואנחנו מתכוונים לזה. אחזור על דבריי: אנחנו מתכוונים לזה". ברק גם ברך את שר ההגנה האמריקני הנכנס, צ'אק הייגל אותו יפגוש בוושינגטון מחר. "הוא ללא ספק ישרת את המדינה שלו כפי ששירת גם בשדה הקרב ובקונגרס", אמר ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully