וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנו של צ'אווס המאושפז: "מנסים להתנקש בחיי"

24.1.2013 / 11:22

בזמן שנשיא ונצאולה מתאושש מסרטן בקובה, מי שסומן כיורשו טען כי הרשויות חשפו מזימה לרצוח אותו ואת יו"ר הקונגרס - אך לא סיפק הוכחות לטענה. באופוזיציה זילזלו בטענות

סגן נשיא ונצואלה, ניקולס מדורו, טען אמש (רביעי) כי נחשפה מזימה להתנקש בחייו או בחייו של יו"ר הקונגרס דיוסדאדו קבלו, בזמן שהנשיא, הוגו צ'אווס, מתאושש מסרטן בבית חולים בקובה.

מדורו, שהוכתר על ידי צ'אווס ליורשו במקרה של הידרדרות במצבו, אמר כי הרשויות עלו על עקבותיה של כנופיה ש"חדרה למדינה ונמצאת תחת מעקב זה כמה שבועות". מדורו, שלווה בשוטרים חמושים ודיבר בפני קהל תומכיו בבירה קראקס, אמר כי עד כה לא בוצעו מעצרים בפרשה, אך הבהיר כי "אל תהיו מופתעים מפעולות שיתבצעו בשעות הקרובות או בימים הקרובות, משום שפושעים שחודרים לארצנו לא ראויים לרחמים".

סגן נשיא ונצואלה, ניקולס מדורו. קראקס, ינואר 2013. רויטרס
סגן נשיא ונצואלה, ניקולס מדורו, אמש בקראקס/רויטרס

ראש האופוזיציה, אנריקה קפרילס, דחה בביטול את הטענות על מזימה להתנקש בחייהם של מדורו וקבלו. בנאום בפני מתנגדי הממשלה שנערך באותה שעה, אמר כי "בכל יום מתגלה מזימה מול 50 אזרחי ונצואלה לפחות".

יומון נפוץ בוונצואלה פרסם תמונה מזויפת של "צ'אווס המונשם"

צ'אווס אושפז בקובה בתחילת חודש דצמבר כדי לעבור ניתוח רביעי, ומאז לא נראה בציבור. ממשלת ונצואלה טוענת כי בריאותו משתפרת בהדרגה ופקידים בכירים אמרו כי "מצב רוחו טוב". ואולם, לא נמסר תאריך לחזרתו לארצו, והשבעתו לכהונה נוספת כנשיא נדחתה בשל היעדרותו מהמדינה.

בתוך כן, היומון הספרדי הנפוץ "אל פאיס" התנצל על תמונה שפרסם במהדורת הפרינט הראשונה שלו, ולזמן קצר באתר האינטרנט של העיתון, בה הוצג לכאורה צ'אווס כשהוא מחובר למכונת הנשמה. התמונה המטושטשת פורסמה אתמול בעמוד הראשי של העיתון כ"חשיפה בלעדית", והיום אמרו עורכיו כי התברר להם שמדובר בתמונה שאינה של נשיא ונצואלה. "העיתון מתנצל בפני הקוראים על הנזק שנגרם להם, ופתח בחקירה לבירור הכשלים שבגינם פורסמה התמונה".

לקריאה נוספת
הדרדרות נוספת במצבו של נשיא ונצאולה: "סובל מסיבוכים"
כהונתו הרביעית של הוגו צ'אווס מתחילה בעודו מאושפז בקובה
בוונצואלה מתקשים להכריע כיצד ייראה השלטון בהיעדר צ'אווס

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סגן נשיא ונצואלה, ניקולס מדורו. קראקס, ינואר 2013. רויטרס
צ'אווס לא נראה בציבור יותר משישה שבועות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully