וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: היכה, גרר והשליך אישה לפסי הרכבת התחתית

הגבר, שתועד במצלמות האבטחה בתחנת הרכבת התחתית בפילדלפיה, נתפס אחרי יומיים. הצעירה, בת 23, נפצעה פצעים קלים בלבד והצליחה להימלט מן הפסים. "מזל שלא איבדה את הכרתה"

אימה על פסי הרכבת התחתית, והפעם לא בניו יורק. מצלמות אבטחה הממוקמות בתחנה בפילדלפיה קלטו ביום שלישי האחרון גבר תוקף בחורה בעת שישבה על ספסל והמתינה לרכבת, ואז גורר אותה ומשליך אותה אל הפסים. משטרת פילדלפיה דיווחה כי החשוד – וויליאם קלארק בן ה-36 – נעצר כעבור יומיים. הבחורה, אלקסיס ווילסון, בת 23, נפצעים פצעים קלים בלבד והצליחה לטפס חזרה מהפסים אל הרציף. "תודה לאל שהיא לא איבדה את הכרתה", אמר אתמול (חמישי) מפקד המשטרה בעיר.

צפו בתיעוד מצלמות האבטחה בתחנה

לדברי המשטרה, קלארק ניגש לווילסון וביקש ממנה מצית. היא נתנה לו, ולאחר כמה שניות הוא תפס בהפתעה בצווארה והיכה אותה בפניה. לאחר מכן הוא החל לגרור אותה על הרציף, השליך אותה לעבר הפסים, ניגש לתיק שלה שנשאר על הספסל וגנב את הטלפון הנייד שלה. ווילסון הצליחה, במזל, לטפס בחזרה אל הרציף.

קלארק נתפס כשהוא לובש את אותם הבגדים בהם צולם במצלמת הביטחון וכשברשותו הטלפון של ווילסון. "סמל משטרתי זיהה את הבגדים, מה שסייע לתפיסתו", סיכם מפקד המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully