וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכה בלוטו - והורעל בציאניד למחרת שקיבל את הצ'ק

אורוז' חאן משיקגו נקבר בחודש יולי, חודש אחרי שזכה בפרס הגדול, ונקבע כי מת בנסיבות טבעיות. רק לאחרונה התקבל מידע חדש שגילה כי הוא נרצח. כספי הזכייה כבר נפדו

תושב שיקגו שזכה בלוטו הורעל למוות, כך מתברר חצי שנה אחרי שנקבר ונקבע כי מת בנסיבות טבעיות. בחודש יוני, זכה אורוז' חאן, בן 46, בפרס הגדול בלוטו של אילינוי - כ-600 אלף דולרים. בעיתונות המקומית סוקר סיפורו בהרחבה. בשעתו, הוא סיפר ל"שיקגו טריביון" כי בכוונתו לתרום חלק מהפרס, ולהשתמש בחלקו האחר כדי לטפח את עסקי המכבסות שלו.

יום לפני שהגיע לאסוף את הפרס, כ-425 אלף דולרים אחרי מסים, מת חאן בפתאומיות, והפתולוגים הגדירו את מותו כמוות טבעי. רק לאחרונה, התקבל במשרד חוקרי המוות מידע מקרוב משפחה אנונימי, שגרם לפתיחה מחדש של תיק החקירה, והתברר כי חאן הורעל בציאניד. "זה מאוד נדיר", סיפר סטיבן סינה ממשרד הפתולוג במחוז קוק, "מתוך 4,500 נתיחות שביצענו, רק אחת או שתיים העלו ראיות להרעלה בציאניד".

אורוז' חאן, זוכה לוטו משיקגו שהורעל למוות בציאניד. Illinois Lottery, AP
צ'ק הזכייה נפדה חודש אחרי מותו. אורוז' חאן/AP, Illinois Lottery

צ'ק הזכייה הונפק לחאן ב-19 ביולי, יום לפני שמת, ונפדה פחות מחודש לאחר מכן ב-15 באוגוסט. מחברת הלוטו נמסר כי במקרה שזוכה מת, סכום הזכייה עובר לרוב לעיזבונו. לא ברור מי פדה את הצ'ק במקרה הזה.

אם אכן הורעל חאן עבור סכום הפרס שלו, הוא לא יהיה הקורבן הראשון מסוגו: ב-2009 נעלם מביתו אברהם שייקספיר, שזכה ב-17 מיליון דולרים בהגרלת הלוטו בפלורידה. גופתו התגלתה שנה לאחר מכן, ולפני חודש הורשעה אישה בשם דוריס "די-די מור" ברציחתו. בית המשפט גזר עליה מאסר עולם, ובכתב האישום נכתב כי היא התיידדה עמו, תוך שהיא מתחזה למחברת ספר על "חוויותיו כזוכה לוטו". היא רצחה אותו והחביאה את גופתו מתחת למשטח בטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully