וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזה לאחיו של היורה מקונטיקט וכתב: "אני הקרבן"

אדם אשר הזדהה כאחיו של אדם לנזה, מבצע הטבח בבית הספר בניוטאון, והתראיין לניו יורק פוסט בשמו, התגלה כמתחזה. בין היתר כתב "נמאס לי שמאשימים אותי בדבר שאחי עשה"

דובר מטעם משפחתו של ראיין לנזה, אחיו של אדם לנזה, שביצע את הטבח בבית הספר בקוניטקט, הודיע הלילה (שני) כי אדם אשר התחזה לראיין התראיין בשמו באמצעות הפייסבוק ל"ניו יורק פוסט". כזכור, ראיין זוהה בטעות בדיווחים הראשונים על הטבח כחשוד ברצח, ותמונתו הופצה בתקשורת.

בראיון "סיפר" המתחזה בדמותו של ראיין כי "הוא נותר הקרבן בפרשה". הוא שוחח בפייסבוק עם ה"ניו יורק פוסט" ואמר כי הוא "איבד את אמו ואת אחיו". זמן קצר אחרי הרצח סגר לנזה האח את חשבון הפייסבוק שלו, ולאחר מכן כאמור, נפתח חשבון חדש עם שמו, שהתגלה כמזויף.

אדם לנזה רצח את אמו, ננסי, כשהייתה במיטתה. לאחר מכן ירה למוות ב-26 בני אדם בבית הספר "סנדי הוק" בעיירה ניוטאון, ובהם 20 ילדים ושישה אנשי צוות. כשהגיעו השוטרים לבית הספר, התאבד בירייה. בעמוד הפייסבוק המזוייף, כתב המתחזה: "נמאס לי כל-כך שאנשים מאשימים אותי במשהו שאחי עשה. אני אוהב את אדם והוא אחי (...) אין לכם זכות לקרוא לו בשמות, מכיוון שהוא כבר איננו. תנו לאחי לנוח בשלום. בבקשה, כבדו את זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראיין לנזה מובל לחקירה ביום הרצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרה עדיין מנסים לפענח את מעט העקבות שהותיר מאחוריו אדם לנזה. בחיפוש שנערך בביתו אחרי הטבח גילו החוקרים כי הוא השמיד את הכונן הקשיח של המחשב שלו.

עדיין לא ברור היכן ייקבר לנזה, ולפי כמה דיווחים, אחיו ואביו עדיין לא הגיעו לקבל את הגופה, שעדיין נמצאת בידי המשטרה. האם, ננסי, נקברה באמצע השבוע שעבר בטקס פרטי.

בסוף השבוע, קרא סגן-נשיא איגוד הרובאים הלאומי, וויין לה-פייר, להציב שוטר חמוש בכל בית ספר בארצות הברית. "הדבר היחיד שיכול לעצור אדם רע חמוש באקדח זה אדם טוב, חמוש באקדח אף הוא", אמר.

בנאומו, שנקטע פעמיים בשל מפגינים שזעקו "איגוד הרובאים רוצח את ילדינו", התנער לה-פייר מאחריות לעידוד אלימות, והאשים בכך את התקשורת בארצות הברית ואת תעשיית משחקי הווידאו. "קיימת בארץ הזו תעשיית-צללים קשוחה ומושחתת, שמוכרת ומפיצה אלימות נגד אנשיה-שלה", אמר בהתייחסו לחברות המשווקות משחקי מחשב ומשחקי וידאו.

לקריאה נוספת
המורים בקונטיקט לא זקוקים לאקדח כדי לשוב לשגרה
פרשנות: האקדחים באמריקה יעשנו רק אם מישהו יקנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully