וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה לציפורת: הרגעים המשעשעים במרוץ לבית הלבן

עם נשיא חברמן ויריב המתמחה בפליטות פה, לא פלא שמסע הבחירות היה כה מבדר. החל ב"קלסרי הנשים" של רומני, דרך "הכיסא הריק" וכלה בדאחקות של אובמה - לא היה משעמם

צילום: רויטרס; עריכה: מיכאל ברגמן, יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

מערכת הבחירות בארצות הברית הייתה צמודה ומתוחה, אולי יותר מאי פעם, אלא שבאמריקה כמו באמריקה - לצד המהלומות והעקיצות ההדדיות, היו גם לא מעט רגעים משעשעים. כשבצד האחד עומד נשיא חברמן, שכל קפיצה שלו לפיצריה עולה לכותרות ברחבי העולם, ומנגד, ניצב מולטי-מיליונר רפובליקני, המתמחה בפליטות פה – לא פלא שמערכת הבחירות ניפקה אינספור אתנחתות קומיות שייכנסו לפנתיאון, ועוד קודם לכן - לטוויטר ולפייסבוק.

המרוץ לבית הלבן - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

מפגין מחופש לבובת "ציפורת" מחוץ לאמפיתיאטרון בו נואם המועמד הרפובליקני לנשיאות, מיט רומני, אפופקה, פלורידה, 6 אוקטובר 2012. Reinhold Matay, AP
הקאמבק הבלתי צפוי של הטלוויזיה הציבורית. מפגין מחופש לציפורת/AP, Reinhold Matay

אובמה הקפיד לשמור לאורך מסע הבחירות על תדמיתו הקלילה והספיק בין היתר לשיר דואט בלוז עם בי.בי. קינג, לפתוח מבשלת בירה נשיאותית, ולהעניק מופע סטנדאפ לעיתונאי הבית הלבן, בו התייחס לראשונה ליריבו מיט רומני. "לשנינו יש תארים מהרווארד", אמר אובמה, "לי יש אחד, לו יש שניים. איזה סנוב!".

יש אובמה, יש חברים: הנשיא מציג בירה תוצרת הבית הלבן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

רומני, האייטיז התקשרו

בערב גיוס כספים לצדקה, בו נכח גם רומני, אובמה לא היסס להתבדח גם על חשבון עצמו: "כפי שחלקכם שמתם לב, הייתה לי הרבה יותר אנרגיה בעימות השני. הרגשתי שנחתי היטב אחרי התנומה הארוכה בעימות הראשון".

רומני לא אכזב, וסיפק גם הוא חומר קומי בלתי נדלה למצביעים. בין הרגעים הבולטים בקמפיין רומני ניתן לציין את הופעתו של השחקן קלינט איסטווד בוועידה הרפובליקנית, אשר נודעה לימים כ"מופע הכסא הריק" – בו שוחח איסטווד עם דמותו הדמיונית של אובמה.

אולם אין ספק כי השלל הטוב ביותר שסיפקו המועמדים לגולשי האינטרנט היה מבחר הציטוטים המשעשעים מהעימותים הנשיאותיים. הכרזתו של רומני כי איתר עובדות ללשכתו בתוך "קלסרים מלאים בנשים", עקיצתו של אובמה לפיה "האייטיז התקשרו לרומני וביקשו את מדיניות החוץ שלהן בחזרה", וכמובן - הערתו של רומני כי הוא מוכן להתגבר על חיבתו לציפורת מ"רחוב סומסום" ולהפסיק לממן את הטלוויזיה הציבורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully