וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיין: "אובמה מסכן את ערכינו היהודיים-נוצריים"

5.11.2012 / 18:20

בשיחה עם נוצרים-אוונגליסטיים, מתח סגנו של רומני ביקורת על תכנית הביטוח של אובמה - הכוללת מימון אמצעי מניעה. "מאיים על הערכים שהפכו את ארה"ב לאומה הנהדרת שהיא"

סגן המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, פול ראיין, פנה אתמול (ראשון) לקהל הבוחרים השמרני במדינה והאשים את הנשיא ברק אובמה בכך שהוא "מאיים על הערכים היודו-נוצריים של ארצות הברית". ראיין אמר את הדברים במהלך שיחת ועידה שניהל עם נוצרים אוונגליסטים, זרם נוצרי שמורכב ברובו מתומכים נלהבים במדינת ישראל.

המרוץ לבית הלבן - סיקור מקיף בוואלה! חדשות

פול ראיין בכנס בחירות בגרינוויל, קרולינה הצפונית. ארה"ב, 3 בספטמבר 2012. AP
"זה מסלול שמסכן את החופש והחירות". ראיין/AP

"זה מסלול מסוכן", אמר ראיין בהתייחס למדיניותו של אובמה, "זה מסלול שמעניק יותר סמכות לממשלה, מגביל חופש וחירות ומסכן את הערכים הללו - הערכים היודו-נוצריים של התרבות המערבית - שהפכו אותנו לאומה כה נהדרת ויוצאת דופן מלכתחילה".

מדוברו של ראיין, מייקל סטיל, נמסר כי המועמד לסגן הנשיא התייחס בדבריו לפגיעה בחופש הדת במסגרת תכנית הביטוח הרפואי של אובמה, הידועה גם כ"אובמה-קייר". ראיין העביר במהלך מסע הבחירות ביקורת רבה על כך שבמסגרת התכנית, מחייב הממשל גם ארגונים נוצריים להשתתף במימון אמצעים למניעת היריון עבור העובדים.

גם היום צפוי ראיין לדלג ממדינה למדינה במאמץ אחרון לגייס קולות עבור המפלגה הרפובליקנית, לקראת הבחירות לנשיאות שייערכו מחר. בשעה זו מבקר ראיין ברינו שבנבאדה, ולאחר מכן הוא צפוי להמשיך לקולורדו, משם לאיווה, לאוהיו ולבסוף לוויסקונסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully