וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט נפל לכלוב בגן חיות ונהרג על ידי כלבי בר

במהלך ביקור בגן חיות בפיטסבורג, ארצות הברית, נפל הפעוט דרך הסורגים לתוך כלוב שבו שהו 11 כלבי בר מסוג זאב טלוא. חרף הניסיונות, הצוות במקום לא הצליח לחלצו בזמן

טרגדיה בארצות הברית – פעוט בן שלוש נהרג אמש (ראשון) בגן חיות בעיר פיטסבורג, לאחר שמעד ונפל לתוך כלוב של כלבי בר והותקף על ידי החיות, כך דיווחה רשת ABC. על פי הדיווח, בעת ביקור בגן החיות בעיר, נפל הפעוט מגובה של כארבעה מטרים מבעד לסורגי הכלוב, שבו שהו 11 כלבי בר מסוג זאב טלוא.

לדברי מנהלת גן החיות, ברברה בייקר, "המבקרים במקום הודיעו על כך מיד לצוות גן החיות, ואלה פעלו בתגובה על פי נוהל חירום". לדבריה, עובדי גן החיות ניסו לירות חצים כדי להבריח את כלבי הבר מהפעוט, אבל החיות, שצדות בלהקה, לא הגיבו מיד לניסיונות.

לבסוף פונו החיות מהכלוב, למעט כלב בר אחד, שהיה תוקפני במיוחד כלפי הפעוט ולא ניתן היה לרסנו. לבסוף נורה הכלב על ידי כוחות משטרה שהוזעקו למקום. "לצערנו, עד שהכוחות השתלטו עליו, הפעוט כבר מת מפצעיו", סיפרה בייקר. לדבריה, זהותו של הפעוט שביקר עם אמו ועם ידידי המשפחה בגן החיות טרם פורסמה. "את כלבי הבר אנחנו מחזיקים כאן מ-2006, ולא הייתה שום בעיה איתם. זו תאונה טרגית", אמרה בייקר. עוד נמסר כי גן החיות נסגר עד להודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully