וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "סנדי" השליכה מכלית ענק אל החוף בניו יורק

הסערה ממשיכה לזרוע הרס וחורבן בחוף המזרחי, ולפנות בוקר ריסקה בסטטן איילנד ספינה גדולה. איש לא נפגע. הסופה הציפה הבוקר שלוש ערים בניו ג'רזי והשביתה שם כור גרעיני

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

הסופה סנדי ממשיכה לזרוע וחורבן בנתיב ההרס שלה, שחולף היום (שלישי) במדינות ניו ג'רזי וניו יורק, אך מביאה עמה גם מראות יוצאי דופן ותצלומים מרהיבים.

הרוחות העזות וגשמי הזעף כבר גרמו הבוקר לקריסה של סכר בניו ג'רזי, ולהצפתן של שלוש ערים. הכור הגרעיני סיילם הושבת במדינה, מחשש שמשאבות הצינון שלו לא יעמדו בעומס ולא יצליחו לצנן את ליבתו. לא הרחק משם, עדי ראייה במדינה השכנה ניו יורק גילו מחזה מדהים: מכלית ענק, שמשקלה 7,000 טונות, נסחפה במים והתרסקה אל החוף.

כמה תושבים מקומיים הבחינו בה בשעות הלילה, ובבוקר הוזעקו למקום עיתונאים רבים משלל כלי תקשורת, והעריכו כי מדובר במכלית שנבנתה לפני שישים שנה לפחות. בעל הספינה טרם אותר, ונראה שאיש לא היה על הספינה בזמן ההתנגשות.

המכלית עגנה כקילומטר וחצי מהחוף לפני שהוטחה בעוצמה אל היבשה. לשליש הקדמי של המכלית נגרם נזק משמעותי, ולפי רשת ABC, ששלחה למקום את צוות התכנית "בוקר טוב אמריקה", נגרם נזק לכמה בעלי דוכנים שהיו על החוף. כך או כך, לא היו נפגעים בנפש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האזור שבו התרסקה המכלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully