וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן חמש נדרס למוות על ידי דודתו ברהט

רמי שני

30.9.2012 / 17:44

על פי החשד, הדודה נכנסה עם רכבה לחצר בית המשפחה ופגעה בילד, ששיחק במקום. היא המשיכה בנסיעתה וגרמה נזק לחומת הבית. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה והנהגת נעצרה

ילד בן חמש נדרס אחר הצהריים (ראשון) למוות ביישוב הבדואי רהט שבנגב. מחקירה ראשונה של המשטרה עולה, כי דודתו של הילד נכנסה אל חצר בית המשפחה בנסיעה עם רכבה ופגעה בילד, ששיחק במקום. לאחר שפגעה בילד, היא המשיכה בנסיעתה ופגעה בחומת הבית וגרמה לה נזק. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום על ידי בני המשפחה נאלץ לקבוע את מותו של הילד.

חוקרי משטרת התנועה שהוזעקו גם הם לזירת האירוע, עצרו את הנהגת ופתחו בבדיקת נסיבות המקרה. יצוין, כי בתקופה האחרונה אירעו עשרות מקרים של פגיעת בני משפחה בילדים, בנסיבות שונות, ביישובי הבדואים בנגב, בהם שגב שלום, חורה ובפזורה הבדואית באזור דימונה. בחודש יולי נהרג ברהט פעוט בן חודש ובחודש דצמבר האחרון נדרס למוות ילד על ידי דודו.

ילד בן חמש נדרס למוות על ידי דודתו ברהט, ספטמבר 2012. פאנט
הרכב הפוגע, לאחר התאונה היום/פאנט

מוקדם יותר היום נהרג אדם אחד בתאונת דרכים שהתרחשה בין מכונית פרטית למשאית בצומת ניצני עוז, על כביש 57. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל. ההרוג נפצע תחילה באורח קשה ונלכד במכוניתו, צוותי כיבוי פעלו לחלצו ולבסוף נאלצו פרמדיקים לקבוע את מותו. במקביל, עלו כלי הרכב המעורבים באש, וצוותי כיבוי עמלו לכבותם.

בקרית מוצקין נפצעו הולכת רגל בת 32 ובנה, תינוק כבן שנה וחצי, מפגיעת מכונית כאשר חצו את הכביש ברחוב ויצמן בקריית מוצקין. התינוק הועף למרחק של כמה עשרות מטרים עם העגלה, ואזרחים הרימו אותו והביאו אותו לצוות הרפואי שהוזעק למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully