וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: אובמה יצר 386 אלף יותר משרות משפורסם

יעל אבן אור, ארה"ב

28.9.2012 / 6:51

בחינה מחודשת בארה"ב מראה כי בניגוד למה שחשבו עד כה, יכול הנשיא להתגאות בהוספה של 125 אלף משרות מתחילת כהונתו. העדכון החדש צפוי להשפיע על מערכת הבחירות עם מיט רומני

הלשכה לנתוני תעסוקה של ארצות הברית פרסמה הלילה (שישי) תיקון לדו"ח השנתי לבחינת נתוני האבטלה – ובכך שמטה את הקרקע תחת טענות רבות של הרפובליקנים נגד הנשיא, ברק אובמה. המספרים חשפו כי בין מרץ 2011 ואפריל האחרון נוצרו 386 אלף יותר משרות במגזר הלא חקלאי ממה שהוערך ופורסם בעבר. המספר הזה כולל בתוכו גם צמצום של 67 אלף מקומות עבודה ממשלתיים, כך שלמעשה במגזר הפרטי היה גידול של 453 אלף מקומות עבודה.

צפו במיט רומני מתייחס לנושא בוועידת המפלגה הרפובליקנית

כתוצאה מהבחינה המחודשת, ממשל אובמה יכול כעת לטעון לעלייה של 125 אלף משרות בשוק העבודה לעומת אובדן 261 אלף משרות שייחסו לו עד עכשיו. גם אם המספר לא נשמע מרשים כשלעצמו, יש לזכור כי ב-13 החודשים הראשונים של ברק אובמה כנשיא ארצות הברית, איבדו את מקום עבודתם 4.316 מיליון איש, מתוכם 800 אלף בחודש הראשון לכהונתו בלבד, ויצרו בור עצום שלפי ההערכות היה בלתי אפשרי עבור ממשל אובמה לטפס ממנו החוצה עד סוף הכהונה.

"ממשל אובמה הצליח לרסק את הכלכלה"

הלשכה לנתוני תעסוקה מעדכנת באופן שוטף את הנתונים שלה בכל פעם שנתונים חדשים מגיעים. בכל חודש, כשהיא מפרסמת את דו"ח התעסוקה, הידוע בהשפעתו הרבה על מערכות בחירות, היא גם מנפיקה דו"ח מעודכן עבור החודשיים הקודמים. בכל סתיו מפרסמת הלשכה דו"ח מעודכן הכולל את המספרים המדויקים ביותר עבור השנה שחלפה לאחר שהיא נעזרת בנתונים חדשים אשר מגיעים מרישומי ביטוח אבטלה אשר מעסיקים מחוייבים לשמור.

מאז תחילת הקמפיין שלו, ניסה רומני לשכנע את האמריקנים כי הוא מסוגל לאושש את הכלכלה במדינה. "כיום, אמריקאים מתעוררים בעוני יותר מאי פעם בעבר. ממשל אובמה הצליח לרסק את הכלכלה בארץ העשירה ביותר בתולדות העולם", אמר בוועידה הרפובליקנית בחודש שעבר. רומני המשיך בהבטחה לייצר 12 מיליון מקומות עבודה והציג תוכנית בת חמישה שלבים שגיבש יחד עם פול ראיין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully