וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גור פנדה סיני נולד בגן החיות בוושינגטון

17.9.2012 / 21:15

7 שנים המתינו בגן החיות הלאומי בארה"ב מאז נולד הצאצא האחרון של זוג דובי הפנדה הענקי. כעת הם יכולים לבשר בשמחה: נולד גור בריא במשקל 112 גרם - מאם השוקלת 113 קילוגרם

יוטיוב

דובת פנדה ענקית בגן החיות הלאומי בוושינגטון, ארצות הברית, ילדה אמש (ראשון) גור, ובכך סיימה תקופת המתנה בת שבע שנים שבמהלכן לא נולד צאצא מזן פנדה בגן החיות. הפנדה העונה לשם מאי סיאנג, יילדה את הגור אתמול בשעות הלילה, לאחר שהופרתה באופן מלאכותי בחודש אפריל מזרעו של דב הפנדה הנוסף בגן החיות, טיאן טיאן, שלא הצליח להכניסה להריון.

הווטרינרית הראשית בגן החיות, סוזן מארי, אמרה כי למרות שנראתה תשושה לאחר הלידה, מאי סיאנג התיישבה והתכרבלה עם הגור רבות במהלך היממה האחרונה. "היא פשוט אם פנדה למופת", מסרה מארי בהצהרה.

שני דובי הפנדה הענקיים, נמצאים בגן החיות בהשאלה מסין, והם נחשבים לאחת האטרקציות הבולטות ביותר במקום וזוכים לפופולריות רבה. השניים הצליחו להוליד רק שני צאצאים למשפחתם לאחר שהות של 11 שנים בוושינגטון.

דובת פנדה ילדה גור בגן החיות בוושינגטון, ארה"ב. ספטמבר 2012. רויטרס
האמא מאי סיאנג/רויטרס

אחד ממנהלי גן החיות, דון מור, סיפר לתחנת רדיו בוושינגטון כי הגור, שמשקלו כיום עומד על 112 גרם בלבד, יכול להתאים לכף יד ממוצעת, וכי הוא בקושי מורגש כאשר אמו בת ה-113 קילוגרמים מחבקת אותו. גן החיות העניק למאי סיאנג ולגורה בידוד מוחלט לשבועיים הקרובים, שמהלכם התפתחותו של הגור תפוקח מקרוב באמצאות מצלמות במעגל סגור.

לקריאה נוספת
זו לא גברת, זה אדון: נקבע מינו של גור הפנדה
קונג פו פנדה: התאומים בגן החיות עברו לנשיכות
"חוסר ניסיון מיני": הפנדות נכשלו בהזדווגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully