וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שיכור כיבה החשמל, 70 אלף תרנגולות מתו

צעיר שנכנס בשעת לילה לחוות לולים במרילנד חיפש את מתג התאורה, וכיבה את החשמל בשלושה מהלולים. בעל החווה מצא אותו בחדר הבקרה כשהוא מתבוסס בשתן, ולא זוכר איך הגיע לשם

עוף שימחעס: צעיר בן 21, בעודו שרוי בגילופין, נכנס ביום שישי האחרון לחוות תרנגולות בדלמר שבמרילנד, ארצות הברית, וניתק את החשמל משלושה לולים, ובכך הביא למותן של כמעט 70 אלף תרנגולות. כך אישר משרד השריף בעיר. בעלי החווה מצא את האיש, העונה לשם ג'ושוע די. שלטון, המתגורר אף הוא בעיר, כשהוא מחוסר הכרה, בחדר השליטה על רשת החשמל של החווה, כשהוא לובש על חולצה ותחתונים, ומתבוסס בשתן של עצמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא זוכר איך הגיע לשם. שלטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוא הדיף ריח חזק של אלכוהול", סיפר שריף מחוז וויקומיקו, טים רובינסון. הוא הוסיף כי כוחות המשטרה שהגיעו למקום העירו את שלטון, שאמר לשוטרים כי הדבר האחרון שהוא זוכר הוא שהגיע לחווה לאחר שנכח בהופעת מוזיקה קרובה. איך נכנס לאזור הלולים, וכיבה בו את החשמל – שלטון טוען שהוא ממש לא זוכר. מחקירת המשטרה עולה כי הוא הגיע למקום יחד עם קבוצת אנשים, בהם בתו של בעלי החווה. בשלב מסוים עזבה הבת את המקום, לאחר שחשבה שגם שלטון יצא מהחווה. "הבת חשבה שהוא עזב, אבל הוא המשיך להסתובב בחווה", סיפר סגן השריף, גארי בייקר.

"לא ידע מה הוא עושה"

בשל חשד השוטרים כי כיבה את החשמל בלולים, נעצר שלטון, ובמשרד השריף מייחסים לו פריצה מדרגה שנייה, השגת גבול וגרימת נזק לרכוש במזיד. לדברי בעלי הנכס, בהיעדר חשמל, לא זכו התרנגולות למים, מזון או קירור, והן החלו למות תוך 15 דקות. הן נהרגו יום לפני שהיו אמורות להישלח למפעל עיבוד, בעסקה שהייתה שווה לבעלי החווה כ-20 אלף דולרים (סכום אליו יש להוסיף כעת הוצאות ניקיון משמעותיות), ועבור הרוכש, עלתה הטרגדיה סכום גבוה פי עשרה. עוד ציין הבעלים כי רק 15 מהתרנגולות שברשותו הצליחו לשרוד את הלילה.

"הוא כנראה לא היה במצב שהוא יודע מה הוא עושה", סיפר בייקר. להערכת השוטרים, שלטון פשוט חיפש את מתג התאורה, אך למרבה הצער לחץ על המתג הלא נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully