וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הרוצח ממילווקי - גבר בן 40 שסולק מהצבא

לפי הדיווח, האדם שירה בשישה מאמינים סיקים במקדש בוויסקונסין הוא וייד פייג'. הוא הוכשר כטכנאי טילים, הועבר ליחידה ללוחמה פסיכולוגית, וסולק מהשירות "בנסיבות חמורות"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו בצהריים כי החשוד בטבח שבוצע אתמול (ראשון) בבני הקהילה הסיקית במילווקי הוא וייד מייקל פייג', בן 40, לשעבר חייל בצבא ארצות הברית. לפי רשת CNN, פייג' ירה למוות בשישה סיקים באמצעות אקדח תשעה מ"מ, אותו נשא ברישיון.

תמונתו של החשוד פייג' הועברה לכלי התקשורת מה-FBI. עוד קודם לכן, בכמה רשתות, הוא תואר כגבר לבן ומוצק שקומתו גבוהה. נמסר כי ראשו היה קירח וככל הנראה מגולח. המניע לרצח עדיין אינו ברור, אך הרושם שהולך ומתחזק הוא שהרוצח פעל ממניעים גזעניים ומתפיסה של "עליונות הגזע הלבן".

למרות שכלי התקשורת בארה"ב נזהרים מלשייך את היורה לקבוצות ניאו-נאציות, הם מצטטים מקורות פדרליים שרומזים על מאפיינים הקושרים את פייג' לזהות שכזו. לפי מקור אחד, ששוחח עם רשת ABC, על גופתו של פייג' התגלו קעקועים רבים. מקורות אחרים תיארו את היורה כ"גלוח ראש" ("סקין-הד").

החקירה: הרוצח - "גזען לבן שפעל לבדו"

כוחות משטרה והצלה מחוץ למקדש סיקי בעיר מילווקי, וויסקונסין, לאחר מתקפתי ירי במקום, 5 באוגוסט 2012. רויטרס
על גופתו של היורה נמצאו קעקועים, אך לא תואר מה נראה בהם. המקדש במילווקי/רויטרס

פייג' פתח באש נגד קבוצת המתפללים במקדש באוק קריק, פרבר דרומי של מילווקי, ויסקונסין. הוא נהרג בחילופי אש ממושכים עם שוטרים רק אחרי שהספיק לפצוע קשה שלושה בני אדם נוספים. אחד מהם הוא השוטר שהרג אותו, ואחר הוא מנהיג הקהילה הסיקית המקומית שהנחה את התפילה. שמותיהם של ההרוגים טרם פורסמו משום שחלק מקרוביהם – רבים מהם מתגוררים בהודו – עדיין לא קיבלו את הבשורה על מותם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

היורה סולק מהצבא כעבור שש שנים בלבד

לפי רשת ABC, פייג' התגייס לצבא בחודש אפריל 1992, והוכשר תחילה כטכנאי של טילי "הוק" נגד-מטוסים. הוא סולק משורות הצבא כעבור שש שנים בנסיבות חמורות שלא פורטו. ברשת דווח כי הוא שירת גם בבסיס פורט בליס בטקסס, ביחידה הכפופה למטה ללוחמה פסיכולוגית. לפי דיווח ברשת FOX, המתבסס על מקורות אנונימיים, פייג' שירת גם בבסיס פורט בראג בקרולינה הצפונית.

לפי כל הדיווחים, היורה פעל לבדו וללא שותפים. ב-FBI חוקרים את הטבח כמעשה של טרור פנימי, הנובע ככל הנראה ממניע פוליטי. המשטרה פשטה לפנות בוקר על דירתו של פייג', בקומה העליונה במתחם מגורים סמוך למקדש שבו היה הטבח, והחרימה ציוד רב מהמקום. בעל הדירה סיפר לכלי התקשורת כי פייג' התגורר בדירה לבדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully