וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולגריה פרסמה הדמייה של פני החשוד בפיגוע בבורגס

משרד הפנים הבולגרי הפיץ איור המתבסס על נתיחת גופת החשוד ועל עדויות מזירת הפיצוץ. אתמול אמר שר התיירות הבולגרי לנשיא פרס: החשוד - זה שהופיע במצלמות האבטחה

משטרת בולגריה פרסמה הדמיית פנים של האדם החשוד בביצוע פיגוע ההתאבדות בבורגס. האיור, שפורסם הבוקר (רביעי), מתבסס על ממצאי נתיחת הגופה שבידי המשטרה ועל דיווחים שנאספו מעדי ראייה. באיור נראה גבר בהיר ושערו כהה.

בהודעת משרד הפנים של בולגריה, נאמר כי האיור נוצר בעזרת "טכנולוגיות מודרניות", וכי הוא הופץ כדי לאפשר לכל אדם לסייע בזיהוי המחבל, אזרחותו ומוצאו. במקביל נמשכת החקירה לאיתור חשודים נוספים שייתכן שסייעו למחבל.

אתמול נפגש הנשיא שמעון פרס עם שר התיירות הבולגרי, דיליאן דוברב, שעידכן אותו על ההתקדמות בחקירת הפיגוע. לדברי השר הבולגרי, שביקר בארץ, שירותי הביטחון בארצו "משוכנעים שהאדם שתועד במצלמות האבטחה הוא האדם שביצע את פיגוע ההתאבדות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיור שהפיצה משטרת בולגריה. האם זה המחבל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד היום, שבועיים אחרי הפיגוע שגבה את חייהם של חמישה תיירים ישראלים ונהג בולגרי, לא זוהתה בוודאות גופתו של המחבל. ראש ממשלת בולגריה, בויקו בוריסוב, אמר לפני כמה ימים כי "רשת ענפה ומתוחכמת" הייתה מעורבת בביצוע הפיגוע בחניית שדה התעופה בבורגס. עם זאת, הוא לא הצטרף להאשמותיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפיהן אירן וחיזבאללה עומדות מאחורי הפיגוע.

רופא שהשתתף בנתיחה: המחבל - לא האיש מצילומי האבטחה

כמה ימים אחרי הפיגוע, המשטרה הבולגרית פרסמה קלסתרון, המציג לכאורה את פניו של החשוד בפיגוע, ומאז נפוצו דיווחים שונים על זהותו של המחבל ועל ארץ מוצאו. בין היתר, דווח כי הוא או סייעניו נמלטו מבולגריה וייתכן שהם אף נמצאים בדרכם ללונדון, כדי לבצע פיגוע במשחקים האולימפיים. מוקדם יותר דווח כי המחבל הוא שבדי שנשא עונש מאסר בבית הכלא גואנטנמו.

בסוף השבוע התפרסם בעיתונות הבריטית ציטוט מפי רופא שהשתתף בנתיחת גופת החשוד, שסותר את דבריו של השר. ד"ר קיוסו ינקוב, צוטט ב"דיילי מייל" כשהוא דוחה את האפשרות שהגבר המתועד בסרטון האבטחה שפרסמו הרשויות המקומיות הוא אכן המחבל. "האיש בצילומי האבטחה רזה מדי", הסביר. גם גורם אחר שהשתתף בנתיחת הגופה אמר כי הגופה שבידי המשטרה אינה גופת המחבל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully