וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבח בקולורדו: "הג'וקר" היה בטיפול פסיכיאטרי

מסמכים שהתיר בית המשפט לפרסום חושפים כי ג'יימס הולמס, שרצח 12 בני אדם בהשראת "הג'וקר" מהסרט באטמן, נפגש עם פסיכיאטרית המתמחה בסכיזופרניה ומרצה באוניברסיטת קולורדו

ג'יימס הולמס, החשוד כי ירה למוות ב-12 בני אדם בעת הקרנת הסרט החדש בסדרת באטמן, "עלייתו של האביר האפל", באורורה שבקולורדו בסוף השבוע שעבר, היה מטופל אצל פסיכיאטרית המתמחה בסכיזופרניה. סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה הבוקר (שבת) כי לפי מסמכים שהתיר בית המשפט לפרסום, הולמס נפגש עם הפסיכיאטרית לין פנטון, המשמשת כמרצה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת קולורדו, ועומדת בראש שירותי בריאות הנפש לסטודנטים באוניברסיטה.

ג'יימס הולמס, שביצע את הטבח בהקרנת באטמן בקולורדו, מגיע לראשונה לבית המשפט. רויטרס
סנגוריו טענו כי תוכן החבילה ששלח לפנטון אינו יכול להוות ראייה במשפט נגדו. הולמס בבית המשפט/רויטרס

במקביל, אחראית פנטון גם לכתיבת מחקר בסכיזופרניה ומחלות נפש נוספות. עוד דווח, כי לתיבת הדואר שלה שלח הולמס את תוכניתו לביצוע הטבח, בו נפצעו 58 בני אדם נוספים, כפי שדווח בימים האחרונים. עם זאת, לא דווח במשך כמה זמן נהג הולמס לראות את פנטון, או אם טיפלה בו בעקבות מחלת נפש.

סנגוריו של הולמס בן ה-24 טענו בבית המשפט כי תוכן החבילה ששלח הולמס לפנטון אינו יכול להוות ראייה במשפט נגדו, מכיוון שהקשר ביניהם היה חסוי. התביעה דחתה גם את טענת ההגנה לפיה הדיווחים בכלי התקשורת כללו "טעויות עובדתיות משמעותיות" באשר לתכולתה של החבילה.

מקור במשטרה, המעורה בפרטי החקירה, אמר השבוע כי הרשויות קיבלו צו משופט מחוזי ולקחו את החבילה ששלח "הג'וקר" לבדיקה. "בתוך החבילה הייתה מחברת מלאה פרטים על הדרך שבה הוא מתכוון להרוג בני אדם", אמר המקור לרשת פוקס. "המחברת הכילה ציורים של הטבח שתוכנן על ידו", הוסיף. בין השאר, צייר הולמס דמות שמחזיקה רובה ויורה בדמויות אחרות.

לדברי המקור, החבילה הונחה בחדר הדואר ב-12 ביולי, אך מקור אחר מסר כי אין באפשרותו לאשר אם החבילה אכן הגיעה לפני הטבח - ביום שישי שעבר. דוברת האוניברסיטה, ג'קלין מונטגומרי, אמרה בעקבות הדיווח כי אין בידיה פרטים אודות תוכן החבילה או זהות השולח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully