וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מתקפת ירי בהקרנת "באטמן" בדנבר, 12 נהרגו

המשטרה עצרה צעיר בשם ג'יימס הולמס בחשד שריסס גז מדמיע בהקרנת הבכורה של הסרט בפרבר אורורה ולאחר מכן פתח באש. כחמישים איש נפצעו. המניע לירי אינו ברור

צילום: רויטרס, יוטיוב ; עריכה: אמיר קוטיגרו

לפחות 12 בני אדם נורו למוות על ידי רעול פנים בבית קולנוע באורורה שליד דנבר, בקולורדו, במהלך הקרנת חצות של הסרט "באטמן - עלייתו של האביר האפל". ראשית דווח על 12 הרוגים, אך לאחר מכן הודיעה המשטרה כי מניין המתים נמוך יותר. לפחות חמישים בני אדם נפצעו במתקפה.

המשטרה עצרה חשוד בביצוע הירי בשם ג'יימס הולמס, בן 24, שלפי החשד נשא שני אקדחים ורובה. המשטרה מחפשת אחר חומרי נפץ במכוניתו ופינתה את האזור. ככל הנראה החשוד נעצר בביתו.

עדי ראייה סיפרו לרשת "פוקס ניוז" כי אדם לבוש באפוד מגן נכנס למקום כחצי שעה לאחר שהחל הסרט, הניף את הנשק ופתח בירי, בעוד הנוכחים בורחים מהמקום. לפי הדיווחים, הוא גם השליך גז מדמיע באולם. עוד עולה, כי בין הנפגעים גם ילדים ולפי אחד הדיווחים החשוד ירה בתינוק מטווח קצר.

אדם ירה בבכורת הסרט בטמן באורורה, דנבר, קולורדו והרג 14 בני אדם, יולי 2012. AP
"מדובר באירוע איום ונורא"/AP

"מדובר באירוע איום ונורא", אמר מפקד משטרת אורורה, דן אטס, במסיבת עיתונאים, והבהיר כי אין יורה נוסף כפי שעלה החשד בתחילת האירוע. דובר המשטרה, פרנק פאניה, ציין כי החשוד נעצר במגרש חנייה מאחורי הקולנוע. "הוא לא התנגד, ולא נלחם", אמר פאניה. "החשוד עמד לפני המסך והחל לירות". בעקבות האירוע המשטרה אף פינתה את התושבים בבניין בו התגורר החשוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אזור האירוע בקולורדו

רשת סקיי הבריטית דיווחה כי עם תחילת התקרית חשבו הנוכחים כי קולות הירי הן חלק מהסרט. רשת סקיי ציטטה כתבת רדיו מקומית שסיפרה כי "הכל החל בהקרנת חצות של הסרט 'עלייתו של האביר האפל' והקולנוע היה עמוס. אנשים שהיו בפנים אמרו לנו שהם חשבו שזה חלק מהסרט. הם שמעו מה שחשבו כי הם חזיזים ופיצוצים ולפתע הם ראו קליעים באוויר. השוטרים מעבירים את הפצועים במכוניותיהם, ולא חיכו לאמבולנסים". רשת CNN ציטטה עד ראייה שאמר כי הוא ראה "אדם עולה באיטיות במדרגות ויורה באופן אקראי".

אדם ירה בבכורת הסרט בטמן באורורה, דנבר, קולורדו והרג 14 בני אדם, יולי 2012. AP
זירת האירוע בדנבר/AP
אדם ירה בבכורת הסרט בטמן באורורה, דנבר, קולורדו והרג 14 בני אדם, יולי 2012. AP
ההקרנה הסתיימה בצורה טראגית/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully