וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דובים מתקוטטים בחצר בית בפלורידה

צמד הדובים שיחק על דשא של בית בלונגווד, פלורידה, וצלמת אמיצה תיעדה את האירוע. "יש לנו דובים בחצר הקדמית, יש לנו דובים בחנייה. זה חלק מהחיים כאן"

מראה של דובים מתקוטטים על הדשא של השכן הוא לא מראה יומיומי אצל מרביתנו, בניגוד למקרה של אנדרה בארנס מארצות הברית. סרטון שהעלתה לרשת לפני כשבוע תיעד שני דובים שחורים בשכונה בלונגווד, פלורידה, שמתגוששים להנאתם על הדשא שבחזית הבית של שכנתה של בארנס, תמי סנל. הצלמת לא חששה להיפגע מהדובים, ובמקום לחפש מחסה היא נותרה במקום ותיעדה את חיות הפרא.

צפו בדובים משתובבים:

כפי שניתן לראות בסרטון, שני הדובים השחורים התגוששו בתחילה בשכיבה על הדשא, ומשם המשיכו לשחק בעמידה. בשלב מסוים הם התחבאו מאחורי גדר חיה וניתן לראות רק את ראשם מציץ מדי פעם, או את העלים זזים בעקבות המשחק השובב. כשהם יוצאים בחזרה לקדמת החצר, כבר הסתיים המשחק וכל אחד הולך לדרכו.

סנל כנראה מורגלת למראות כאלה, ולא התרגשה כשהתקשורת המקומית ביקשה לראיין אותה על האירוע. "אנחנו לא רוצים להעביר אותם ממקומם", אמרה. "אנחנו עברנו לאזור שלהם. זה כמו לגור בגן חיות. יש לנו דובים בחצר הקדמית, יש לנו דובים בחנייה. הם לא נראים רעים, אך אנו מבינים כי הם אינם חיות מחמד. זה חלק מהחיים כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully